Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bandag aniverseaza 60 de ani si lanseaza campania „Built for Better“

Bandag, parte a Grupului Bridgestone, dedicat cercetarii, dezvoltarii si producerii anvelopelor resapate premium, marcheaza cea de-a 60-a aniversare, precum si a 10-a aniversare ca parte a Grupului Bridgestone, cu un nou logo si lansarea unei noi campanii globale. Numita „Built for Better”, platforma va crea o uniune a brandului Bandag la nivel global si va pozitiona resaparea ca o solutie de business inovatoare si sustenabila pentru proprietarii de autoturisme, indiferent de marime.
 

„Continuam sa investim in Bandag pentru a creste si mai mult performantele, de la materiale de ultima generatie pana la design inovator, profitand de cea mai noua tehnologie Bridgestone si de solutiile de personalizare pentru flote auto”, afirma Riccardo Cichi, Chief Sales Officer, Bridgestone EMEA. „Este vorba de calitate, performanta si garantia oferita de noi. Resaparile noastre ofera flotelor auto posibilitatea sa foloseasca la maximum performantele anvelopelor si sa reduca costurile de transport. Credem ca resaparea este cea mai inteligenta alegere.” Pe langa performanta si costurile mai mici, resaparile oferite de companie aduc beneficii semnificative pentru mediu. Pentru realizarea unei resapari Bandag este nevoie de doar 26 de litri de ulei, in comparatie cu 83 de litri utilizati pentru producerea unei anvelope noi, arata compania. In cei 60 de ani de activitate, Bandag a pastrat pe linia de utilizare aproximativ 300 de milioane de anvelope, economisind 15 miliarde de litri de ulei.

Articole similare

Ad