Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ekol Logistics 4.0, noi oportunitati pe Drumul Matasii

Ekol a anuntat o noua strategie de business, cu cateva saptamani in urma, denumita Logistics 4.0. De asemenea, Ekol a sustinut o conferinta de presa in cadrul Transport Logistic Fair din München pentru a oferi mai multe detalii despre planurile sale de viitor, precum si despre modul in care intentioneaza sa sprijine Drumul Matasii.
Ekol Logistics duce la indeplinire strategia de a dezvolta mai multe conexiuni intermodale. In acord cu acest obiectiv, compania a deschis un nou serviciu feroviar intre China si Ungaria. Primul tren „test“, care a plecat la inceputul lui aprilie, a parcurs 9.300 de kilometri prin Kazahstan, Rusia, Belarus, Polonia si Slovacia si a ajuns in Budapesta, Ungaria.
 

Intreaga calatorie dureaza 17 zile si este cu aproape 30 de zile mai scurta decat acelasi traseu organizat pe mare si pe calea ferata, ceea ce reprezinta o diferenta semnificativa.
Trenurile saptamanale au plecat la sfarsitul lunii aprilie de la Yiwu catre Budapesta. Ekol planuieste noi rute directe care vor fi anuntate in luna mai si vor lega Budapesta de alte orase din China. Ekol intentioneaza sa stabileasca opt legaturi de tren din China catre Europa, deci nu numai catre Budapesta, ci si catre alte orase europene. Ekol furnizeaza servicii de la 8 terminale feroviare chinezesti, prin intermediul celor 4 hub-uri proprii din Europa.
Compania organizeaza aceste transporturi pe teritoriul UE cu ajutorul serviciilor Deutsche Bahn (DB) si Mahart Container Centre (MCC), in timp ce formalitatile vamale din Budapesta si distributia marfurilor catre destinatiile europene sunt realizate prin intermediul facilitatilor proprii Ekol. „Suntem mandri ca suntem pionieri in Ungaria, oferind solutii de transport pentru livrarea directa a marfurilor din China catre Ungaria. Aceste solutii nu sunt numai ecologice, ci ofera si avantaje competitive clientilor nostri. Administratia fiscala si vamala din Ungaria (NAV) si numerosi agenti vamali maghiari au lucrat timp de cateva luni pentru a crea un centru vamal si de distributie a marfurilor sosite din China in Europa. Istoria arata ca "Drumul Matasii" a fost intotdeauna menit sa faciliteze afaceri de succes. Credem ca si in zilele noastre se va intampla la fel, noi oferind conexiunile perfecte, ceea ce ne ajuta sa oferim si valoare adaugata clientilor nostri"- a subliniat Ahmet Musul, Chairman Ekol Logistics.
Datorita acestui tren, Ekol poate conecta alte tari europene cu China. Ekol intentioneaza, chiar in acest an, sa isi deschida propria companie in China si sa faciliteze legatura feroviara directa China – Turcia.

Articole similare

Ad