News  | 
13.09.2017 / 
Trafic Media

Cele mai multe cozi la livrare sunt in continuare la final de saptamana si de luna, cand volumele de marfa cresc foarte mult. Potrivit lui Catalin Papuc, directorul de transport intern al DSV Solutions, daca un client are, de exemplu, un volum de 900 de paleti trei saptamani din luna, in ultima saptamana poate sa depaseasca 1.800 de paleti. „Deoarece noi avem experienta, nu avem probleme in a gasi capacitate de transport, dar ne lovim de problema descarcarii camioanelor. Sunt clienti care comanda 20 sau 30 de camioane, acestea ajung la livrare si clientii ne spun ca vor fi descarcate, iar cei de acolo se plang ori ca nu au oameni sa le descarce, ori ca nu au unde sa depoziteze marfa.“
 

Volumele cresc la final de saptamana sau de luna in special in cazul clientilor de produse electronice si „albe“. „Este posibil ca producatorii sa aiba de atins niste obiective de vanzare. Retailerii, in functie de evolutia vanzarilor, isi pot da seama ca producatorii nu vor reusi sa isi atinga acea tinta, asa ca le propun sa le faca un discount contra unor volume mai mari. Cred ca acesta este un mod de lucru valabil pentru estul Europei. Pe de alta parte, clientii din Romania fac cele mai multe cumparaturi in weekend, asa ca aceasta perioada este foarte importanta pentru vanzari, iar producatorii isi doresc ca marfa sa fie in magazin in weekend“, a mai spus Catalin Papuc.
Situatia s-a imbunatatit la platformele logistice unde se lucreaza pe baza de programari. Aici apar intarzieri doar in perioadele de sarbatori.

,

Comentarii (0)




Au mai ramas 1000 caractere

Comentariile vor fi publicate doar după moderarea acestora de către redactori. Nu vor fi publicate comentariile care conţin injurii, un limbaj licenţios, instigare la încălcarea legii, la violenţă sau la ură, precum şi acuzaţii fără acoperire. De asemenea, pentru o mai bună comunicare, vă rugăm să oferiţi o adresă de mail validă. Vă mulţumim!
Cancel or