Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aproape de startul unei noi editii a Renault Trucks Optifuel Challenge

Peste 2.500 de soferi din 31 de tari vor concura, la volanul unui camion Renault Trucks T Optifuel, in a patra editie a competitiei de condus economic Optifuel Challenge, al carei start se va da in aprilie. Dupa etapele nationale fiecare tara isi va desemna reprezentantul in finala internationala din octombrie, in persoana celui care va inregistra cel mai mic consum de carburant, fara a sacrifica insa viteza comerciala.
 

In Romania etapele de preselectie se vor desfasura din aprilie pana in iunie, consecutiv la centre service Renault Trucks din Cluj-Napoca (unde se va da startul, pe 10 aprilie, si unde competitia se va desfasura pana pe 21 aprilie), Oradea, Bucuresti, Bacau/Iasi, Buzau, Pitesti, Timisoara si Constanta. Cei mai economici soferi vor fi selectati prin intermediul aplicatiei Optifleet, care evalueaza aptitudinile individuale de conducere si modul de utilizare a camionului, pe baza unui algoritm elaborat datorita experientei de peste 20 de ani a Renault Trucks in ceea ce priveste conducerea economica. Concret, acest sistem masoara eficienta conducerii pe baza a trei criterii principale: anticiparea (utilizarea inertiei vehiculului si a pedalei de frana), folosirea corecta a vehiculului (timp petrecut in zona eficienta) si timpul petrecut la relanti
Soferii participanti vor fi evaluati si ierarhizati in functie de consumul de combustibil si de timpul parcurs si cei mai buni dintre ei vor fi alesi pentru finala nationala, care se va desfasura la inceputul lui iulie.
Castigatorii din cele 31 de tari participante – Algeria, Austria, Belgia, Bulgaria, Chile, Croatia, Elvetia, Estonia, Franta, Finlanda, Germania, Israel, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Maroc, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Ceha, Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Tunisia, Ucraina si Ungaria – se vor confrunta in cadrul marii finale internationale din octombrie 2017, care, la fel ca la editiile precedente, va fi impartita in doua: intai concurentiii vor raspunde la un chestionar care le va testa cunostintele din domeniul conducerii economice, apoi vor trece prin testul de conducere, pe sosea, la volanul unui camion Renault Trucks T Optifuel. A doua proba va dura aproximativ 40 de minute si castigator va fi desemnat soferul care consuma cel mai putin, fara a sacrifica viteza comerciala.

Articole similare

Ad