Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lupta pentru continuarea activitatii se da mai ales in Asia

Roman Brasov a cerut sa intre in insolventa in septembrie 2014 si din decembrie 2015 este in reorganizare judiciara pe trei ani, cu posibilitate de prelungire cu doi ani, iar de atunci au trecut opt trimestre in care si-a platit conform planului datoriile la cei inscrisi la masa credala. In ultimii ani productia Roman a fost de cate 30-50 de unitati, dar pentru 2018 estimarile sunt destul de sumbre, deoarece anul a inceput fara contracte deja incheiate, ci doar cu negocieri. Cea mai mare cifra de afaceri din ultima vreme s-a inregistrat in 2017, de circa 16 milioane de lei, aproape dublu fata de alti ani din urma, dar sub nivelul de dinainte de 2014. Asta in conditiile in care piata de camioane specializate pare sa creasca foarte mult, se anunta numeroase licitatii pentru care producatorul se pregateste deja, insa, „cu «lobby-ul» care ni se face, nu stiu ce sanse avem in tara“, dupa cum explica Tiberiu Klein, director tehnic Roman Brasov.
 

Roman a lucrat foarte putin in ultimii ani pentru piata din Romania. In 2014 si 2015 a livrat la Confind Campina 12 autosasiuri 8×6 cu instalatii speciale pentru OMV, pentru UPET Targoviste a produs anual 3-4 autosasiuri cu 6-7 axe, pentru instalatii petroliere, care au ajuns in Libia, Ucraina, Rusia si Kazahstan, in 2015 a fost subfurnizor al Aerostar Bacau intr-un contract cu Ministerul Apararii, pentru camioane 6×6 cu motor Euro 5 de 290 CP si greutate totala de 21 t, echipate cu platforma cu twistlock-uri, pentru transportul containerelor 1C, si in plus a mai vandut vehicule pentru pompieri in sase judete din sud-estul tarii si vehicule cu macarale, pentru Electrica, impreuna cu Ubemar, si macarale pe autosasiuri 8×4 catre ROMGAZ.
 

Articole similare