Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Norbert Sawicki a adus mai multe clarificari referitoare la aplicarea reglementarilor din Franta.

Prezent la Gala Tranzit, avocatul Norbert Sawicki a adus mai multe clarificari referitoare la aplicarea reglementarilor din Franta.
El a punctat faptul ca sunt multe situatii care pot fi considerate „munca la negru“ in aceasta tara, una dintre ele fiind ca o firma inregistrata in Romania din motive legate de costuri sa aiba soferi care lucreaza 85% din timp in Franta. Aici ar fi normal sa aiba o filiala in aceasta tara, deoarece activitatea sa este acolo, nu in Romania.
 

Norbert Sawicki a mai aratat ca problema cea mai mare in transport este cabotajul in exces si ca scopul legii Macron este sa alunge unele companii din Franta. El a avut de curand, de exemplu, un client din Spania caruia i s-a interzis cabotajul in Franta pentru un an deoarece a avut 14 amenzi pentru cabotaj in cinci ani.
In ceea ce priveste lipsa hotelurilor cu parcare de camioane in care sa se poata lua pauza de 45 de ore, avocatul a precizat ca, si daca o companie ar da in judecata autoritatile din Belgia, Franta sau Germania pentru ca soferii nu pot face pauza saptamanala normala in afara cabinei din cauza ca nu au unde se caza, nu exista nicio sansa sa castige, deoarece legea este clara, iar firmele de transport trebuie sa-si planifice rutele astfel incat soferii sa fie in aceasta pauza intr-un loc unde pot gasi conditiile impuse. Este, de altfel, un alt mod de a impinge serviciile ieftine din est in afara granitelor statelor vestice.

Articole similare