Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

RetuRO își extinde activitatea în comunitatea Globalworth, Campus A

Globalworth, principalul investitor de birouri din Europa Centrală și de Est (ECE), liderul pieței de birouri din România, anunță un nou contract de închiriere pe mai mulți ani cu RetuRO Sistem Garanție Returnare (RetuRo), o companie fondată de producătorii de băuturi și asociațiile comerciale, pentru a gestiona sistemul de garanţie-returnare atât pentru ambalajele reutilizabile, cât și pentru cele de unică folosință (DRS) și a-și extinde operațiunile în Globalworth Campus A.

RetuRO este cel mai mare proiect de colectare și reciclare a ambalajelor din țară. Compania a fost constituită ca o societate administrată în sistem dualist, care se bazează pe principiul nonprofit, ceea ce înseamnă că, prin actul constitutiv, și-a asumat obligația de a reinvesti orice profit exclusiv în dezvoltarea sistemului. De asemenea, statul român, prin Ministerul Mediului, s-a alăturat societății în calitate de acționar.

Misiunea RetuRO este aceea de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară din România – sistemul de DRS. Prin punerea în aplicare a acestui proiect, compania plănuiește să realizeze un mediu mai sustenabil și mai prietenos cu mediul înconjurător, îndeplinind în același timp obiectivele de colectare și reciclare stabilite de noul pachet de măsuri al Uniunii Europene privind economia circulară. Sistemul DRS va impulsiona piața de reciclare din România, oferind cantități importante și de calitate de materii prime.

„Globalworth Campus, cel mai mare parc de afaceri de clasă A din România, este un proiect foarte ambițios care își propune să creeze un ecosistem echilibrat pentru comunitatea noastră. Suntem încântați să găzduim RetuRO în locația noastră privilegiată, unde atât mediile interioare, cât și cele exterioare pot stimula inovarea și dezvoltarea. Dorim să mulțumim companiei RetuRO pentru încrederea acordată, ca loc în care afacerea lor se va dezvolta.”,

a declarat într-un comunicat Ramona Dirlea, Corporate Account Manager la Globalworth România.

Complexul Globalworth Campus este un proiect important de birouri din cadrul portofoliului Globalworth și oferă chiriașilor spații axate pe sustenabilitate și design avangardist, încurajând inovația, relaxarea și creativitatea. În prezent, proiectul înglobează cele mai înalte standarde de eficiență energetică având certificat BREEAM Excellent. Clădirea a obținut calificativul WELL Health-Safety Rating, care demonstrează și mai mult că activele companiei oferă locuri sigure și sănătoase pentru corporații, în care companiile își desfășoară activitatea, pot vizita sau lucra. Anul trecut, Globalworth a primit 47 de certificări legate de ESG pentru portofoliul său din România, ceea ce demonstrează angajamentul său de a oferi partenerilor și părților interesate spații de înaltă calitate și ecologice.

Globalworth Campus este o dezvoltare de ultimă generație, care echilibrează birourile, magazinele și alte facilități de sprijin, precum și cea mai bună experiență de birou. Totodată, include trei clădiri de birouri de clasa A cu spații de birouri extinse, un centru de conferințe care poate găzdui peste 1.200 de persoane, puncte de vânzare cu amănuntul și diverse alte facilități care se întind pe o suprafață închiriabilă de peste 92.000 mp. Complexul a fost construit pentru a oferi o experiență de lucru completă și a fost ales până în prezent de companii, precum Amazon, Allianz, Unicredit Services, Dell, Stefanini, Carrefour, Mindspace, Garrett Advancing Motion, Universum, APS România, Lagardere, Delphi Diesel Systems, Chain IQ, Mazars, P4Cards, Hoist, Ademco, Emerson, Stradale, Starbucks și Arc Bakery.

„Prin amplasarea sediului nostru central în Globalworth Campus, un spațiu care acordă prioritate sustenabilității, facem un pas mare înainte în angajamentul nostru de a implementa cel mai mare proiect de economie circulară din România (DRS – the deposit return system). Această mutare se aliniază cu valorile și misiunea noastră de a crea un impact pozitiv, nu doar prin investițiile noastre, ci și prin modul în care funcționăm ca afacere.”,

a precizat Cătălina Marga, CFO și membru al Directoratului RetuRo.

Articole similare

Ad