Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Euro-Log Logistics Services: volume mai mari cu 15%, preturi mai mici cu 10%

Desi in ultimii ani volumele de marfuri s-au tot restrans, iar preturile au atins diverse niveluri, pana la cele derizorii de dumping, filiala casei de expeditii Euro-Log Logistics Services a decis sa aduca pe piata romaneasca ceea ce a acumulat pozitiv in experienta firmei-mama din Ungaria si sa contribuie astfel la educarea ei. Compania are azi in portofoliu circa 120 de clienti, oferind carausilor o medie de 450-500 de curse/luna. Comenzile sunt primite preponderent de la firme care lucreaza in productie sau comert, o mica parte din ele venind din partea unor case de expeditii sau firme de logistica din strainatate.
 

„Am observat ca in Romania sunt putine firme care lucreaza in parteneriat cu clientul, preferand sa trimita cereri simultane catre 40-50 de firme sau case de expeditii. Acest lucru este bun din punct de vedere al pretului, insa nu si al relatiei personale. De aceea am incercat sa aducem din Ungaria know-how-ul care se potriveste si in Romania, insa intr-un mod personalizat“, a spus Andrea Mosneagu, managing director Euro-Log Logistics Services Romania.
Pentru filiala romaneasca a companiei Euro-Log Logistics Services volumele au crescut cu 15% din 2014 in 2015, anul acesta fiind preconizat un plus de 15%. „In ultimii ani, din cauza concurentei mari, cu firme care accepta orice conditii, au scazut preturile, influentate si de pretul motorinei. Insa nu poti obtine un serviciu de valoare mare la un pret mic“, a subliniat reprezentanta companiei. Aceasta a precizat ca pretul mediu pe intern este de 3,5-4 lei/km pentru camioanele mari, iar pe export este de peste 1 euro/km, astfel incat media pe Europa tur-retur trebuie sa fie de 0,85-0,9 euro/km, iar pe Rusia, de 1,4-1,5 euro/km. „Ar trebui sa incepem sa oferim si noi servicii bune in Romania. Mai ales ca investitii din bani romanesti nu prea sunt, iar investitorii din strainatate au pretentii, impun reguli, si cer servicii de buna calitate.“ Andrea Mosneagu a mai precizat ca, in 2015, comparativ cu 2014, tarifele au scazut cu 10-11%, la clientii cu care lucreaza pe baza de contracte cu clauza de motorina.

Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit

Articole similare

Ad