Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Încă un gigant auto chinezesc face valuri pe piețele din întreaga lume

Încă un gigant auto chinezesc face valuri pe piețele noi și consacrate din întreaga lume. Pentru a-și demonstra forța, Foton a găzduit propriul „Mega Show” pe 12 aprilie, prezentând peste 100 de categorii de vehicule comerciale care acoperă toate seriile de vehicule comerciale hibride, electrice, pe bază de combustibili fosili sau hidrogen. În ultimii ani, FOTON și-a modernizat lanțul valoric cu un sistem de producție de înaltă tehnologie și standarde înalte de control al calității. Compania are societăți mixte cu Cummins și ZF, de exemplu.

FOTON a realizat progrese și a devenit lider în activitățile principale din Asia de Sud-Est, America Latină și alte regiuni. În Columbia, FOTON s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce privește vânzările de camioane timp de trei ani consecutivi și deține cota de piață a camioanelor grele AMT. În Filipine, modelul de camion ușor de 7,5 tone al FOTON a fost cel mai bine vândut timp de trei ani consecutivi.

FOTON a aderat întotdeauna la o cale de dezvoltare strategică de dezvoltare pe două linii „ICE+BEV”. Încă din 2003, FOTON a inițiat cercetarea și dezvoltarea tehnologiei vehiculelor cu energie nouă, cercetând și stăpânind în mod independent tehnologiile de bază „trei electrice” cu dezvoltarea pe mai multe rute a noilor tehnologii energetice, cum ar fi cele pur electrice, hibride și cu pile de combustie cu hidrogen. Apoi, sub tendința globală de „decarbonizare”, FOTON a intrat pe piața globală cu produsele sale de „energie nouă” în China, unde concurența este cea mai intensă. Camioanele, furgonetele și autobuzele electrice pure ale companiei au trecut certificarea WVTA a UE și acum „intră” pe piețele din Italia, Polonia, Spania și alte țări europene. În același timp, proiectele de dezvoltare electrică ale FOTON cu liderii europeni în domeniul vehiculelor comerciale ușoare sunt, de asemenea, în curs de desfășurare, iar afacerile sale europene sunt accelerate în mod cuprinzător.

FOTON a livrat peste 1.400 de autobuze pur electrice în America Latină, devenind marca cu cea mai mare cotă de piață a autobuzelor electrice din regiune. Pe piețe precum Malta, Mexic, Australia, Noua Zeelandă, India și Egipt, autobuzele electrice și cu pile de combustie pe bază de hidrogen ale FOTON au obținut, de asemenea, operațiuni comerciale pe scenele de bază, cum ar fi sistemele de transport public și aeroporturile internaționale.

De fapt, FOTON a depășit 10 milioane de vânzări la nivel global în 2021, devenind primul care a atins această bornă în cel mai scurt timp, doar 25 de ani. În ultimii doi ani, pe fondul unei recesiuni economice globale, strategia FOTON „ICE+BEV” cu linie dublă a început să dea rezultate.

Noua tehnologie energetică a FOTON alimentează noua sa linie de produse, după cum o demonstrează lansarea noului său produs, pick-up-ul TUNLAND V, care are un sistem de alimentare care include sisteme hibride, electrice și cu autonomie extinsă, cu un șasiu de înaltă performanță pentru a se asigura că TUNLAND V poate satisface cerințele de off-road, cu o capacitate mare de încărcare, cu un confort la nivel de mașină.

În ceea ce privește energia nouă, FOTON este prima companie care comercializează produse electrice și cu pile de combustie cu hidrogen încă din 2003. Aceasta a deservit cu succes nevoile de transport ale Jocurilor Olimpice din 2008 și 2022. Conferința Foton Global Partners 2023, cu tema „Together Win Future” (împreună câștigăm viitorul) a avut loc săptămâna trecută la Beijing, China. Peste 110 distribuitori principali din 23 de țări au participat la eveniment. În cadrul conferinței principale, FOTON a organizat o ceremonie specială de livrare pentru a marca vehiculul global produs cu numărul 11 milioane.

Articole similare

Ad