Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cum ne pregătim pentru controalele pe detașare transnațională?

post-large-portrait
26 mai
Suceava

Galerie Eveniment

Prezentări

Pretul AdBlue

Pretul AdBlue

Introdu parola:
TRELO

TRELO

Introdu parola:
Michelin

Michelin

Introdu parola:
KMPG - Detasarea transnationala

KMPG - Detasarea transnationala

Introdu parola:
Indemnizatia specifica detasarii transnationale

Indemnizatia specifica detasarii transnationale

Introdu parola:

Program

09:30
Înregistrarea oaspeților
10:00
Prezentarea subiectelor discuției – trecere în revistă a problemelor actuale ale pieței românești de transport
Marilena Matei
10:30
Noul Registru de Control al Operatorilor de transport europeni creează premisele anulării licenţei de transport a firmelor cu abateri repetate. Cât de grave trebuie să fie abaterile sau cât de multe pentru ca ofirmă să dispară de pe un an pe altul? < br /> Ce se discută la EuroRoute Control? Care sunt constatările făcute de poliţiştii din toate ţările UE? Ce se reproşează în general firmelor de transport din România? Există solicitări de control pe întoarcerea camioanelor la 8 săptămâni sau în general încă se aşteaptă reacţia CJUE?
Florin Gagea (Euro Route Control/ISCTR)
11:00
Influența în costul/km al anvelopelor se menține la nivel înalt. Produsul potrivit pentru aplicația potrivită
Prezentare Michelin
11:15
Prețul AdBlue s-a stabilizat. Mai sunt așteptate fluctuații?
Prezentare Olimpia Doru, director general New Design Composite
11:30
Pachetul Mobilitate – statusul discuțiilor la Curtea Europeană de Justiție, clarificări ale DG Move, cum sunt acestea respectate
Marius Alban (Ministerul Transporturilor)
11:50
Detaşarea transnaţională a şoferilor – ce ştim despre modul în care au transpus autorităţile statelor membre Regulamentul 1057? Cum tratează fiecare ţară aspectele legate de detaşare în legislaţia naţională? Ce include remuneraţia minima? Este indemnizaţia de detaşare inclusă în remuneraţia minimă? Există prevederi speciale legate de alocaţia de hrană? Germania, ultimele noutăți despre transpunerea Pachetului Mobilitate
Daniel Jinga, KPMG
00:10
Q&A pentru toţi speakerii
00:40
Rețea de service TRELO în vestul Europei
PREZENTARE Eduard Roca
13:00
Prânz
14:00
Controalele pe aspecte ale Regulamentului 561 – întoarcerea șoferului, pauza de 45 de ore în cabina camionului în Franţa şi Belgia. De ce e important să conteşti fiecare amendă, chiar dacă valorile uneori sunt mici? Ce se întâmplă în cazul unor amenzi repetitive? Cum se repercutează fiecare amendă în Registrul Unic de Control al Operatorilor de Transport?
„Chichiţe” legislative neexploatate suficient pentru a scăpa de amenzi sau a le reduce semnificativ în Franţa
Av. Smaranda Rugină, cu drept de practică în Franţa
Intervenţie Av. Frederik van den Bogaerde (ultimul prin Zoom)
14:40
Clarificări cu privire la neimpozitarea indemnizaţiei de detaşare. În ce cuantum indemnizaţia de detaşare este neimpozabilă şi care este regimul fiscal al alocaţiei de hrană? Cum trebuie înregistrată în Revisal detaşarea transnaţională şi în ce măsură declaraţia Revisal trebuie să corespundă datelor din declaraţia 102?
Daniela Irimia (inspector de muncă ITM Suceava), reprezentant ANAF - de confirmat, Lorena Sandu (UNTRR)
15:20
Prezentare exemplu de calcul indemnizație de detașare si alocație de hrană – în funcție de salariul de bază al transportatorului. Ce e impozabil şi ce nu?
Consultant fiscal Petrică Horga
15:50
Economii substanțiale prin grija la siguranță
prezentare XCEZA
16:05
Modificările la OG. 43 elimină toleranţele la depăşirile de mase şi greutate, ceea ce transformă toţi transportatorii care depăşesc oricât de puţin greutatea admisă sau înălţimea de 4m în transportatori agabaritici. De ce sunt diferenţe între cântarele CNAIR de la Borş şi cele de pe graniţa maghiară ? În ce condiţii se poate cere recântărirea sau verificarea cântarelor de către autorităţile de omologare ?
Unde îşi pot cere transportatorii dreptatea, când ştiu că nu au supraîncărcat şi totuşi cântarul CNAIR arată altfel ?
Cât ne-ar reduce costurile intrarea în Schengen?
Ce reglementări ne mai aşteaptă în domeniul transporturilor ? (aplicarea taxării pe tkm a transporturilor, posibilitatea obţinerii permisului de conducere categoria C de la 18 ani, recunoaşterea permiselor de conducere ale cetăţenilor ucraineni)
Nicolae Mocanu (CNAIR), Lorena Sandu (UNTRR), Augustin Hagiu (FORT), Adrian Pop, Miron Sporea (APTE 2002). De confirmat reprezentanți ai ISCTR, ai Poliţiei de Frontieră şi ai COTAR.
17:00
Cum manageriem întoarcerea acasă a şoferilor la 3-4 săptămâni? De relaţia dispecer-şofer depinde succesul unei firme de transport
prezentare Dan Mărgărit (IFPTR)
18:00
Networking/expo camioane
19:30
Cină festivă
Petrecere cu trupa The Hugs
Transportatorii de marfă pot participa gratuit la conferință (o persoană) în baza unui abonament valabil la revista Tranzit.
Detalii la tel.: 0732 131 353 (Andreea Matei) sau email: office@traficmedia.ro

Parteneri Sortează după:

michelin
rompetrol
new design ad blue
iwash
Hankook
Ford Trucks
ids
iveco
renault trucks
scania
TH Trucks
volvo
Mobileye
Lytx
EBV Finance
schmitz
Trelo
eurowag
krone
smartdiesel-dkv
innotms
UNTRR
foerch
wiass
mercedes benz
safe fleet
asko
Trans.eu
Eurogate
as24
translogistica
Arobs
Online leasing
divvos