Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Isopan Est raportează o cifră de afaceri de 110 milioane de euro și confirmă poziția de lider al pieței de panouri termoizolante

Cel mai mare producător de panouri metalice termoizolante sau panouri sandwich din România, Isopan Est a anunțat realizarea unei cifre de afaceri de 110 milioane de euro în 2022, astfel consolidând și statutul de lider al pieței locale atât prin cifrele realizate, cât și prin proiectele majore în care s-a implicat.

Rezultatul cifrei de afaceri a crescut cu 35% mai mult față de cea înregistrată în 2021, fiind un rezultat direct al implementării unei strategii de business coerente, adaptată contextului internațional complex, care a avut repercusiuni importante și asupra pieței din România.

Isopan Est, parte a grupului italian Isopan, a produs 3,5 milioane de metri pătrați de panouri termoizolante, comparativ cu 3,17 milioane de metri pătrați realizați în 2021, din care peste 2,1 milioane de metri pătrați de panouri au fost comercializați pe piața internă, totodată rezultând o creștere de 19% față de anul anterior.

Neomar a realizat o analiză pe piața de profil din România care reconfirmă poziția de lider ocupată de Isopan Est pe toate segmentele. Isopan Est are cea mai mare cotă de piață de 22,8% din punct de vedere al cantității de panouri produse, dar și al vânzărilor. Anul trecut, compania a avut vânzări în țară de 49,1 milioane de euro, reprezentând 21,2% din totalul pieței interne.

De asemenea, Isopan este lider de piață și pe segmentul exporturilor, înregistrând un total de 1,34 milioane de metri pătrați de panouri produse și comercializate în țări, precum Ungaria, Serbia, Slovacia, Republica Moldova, Bulgaria și Ucraina.  

„În ciuda contextului economic complex, atât la nivel intern, cât și internațional, rezultatele financiare din anul 2022 demonstrează că strategia de business pe care am adoptat-o a fost cea corectă. Am investit în cele mai importante resurse pe care le avem, echipa noastră, retenția personalului calificat fiind un element de bază al strategiei noastre. Mă bucur că cifrele ne arată că aceasta este calea potrivită. Isopan Est este un etalon pe piața din România datorită produselor de calitate, dar și prin acțiunile și serviciile pe care le propunem și pe care le îmbunătățim constant, oferindu-le astfel clienților noștri pachete complete și complexe pentru realizarea proiectelor lor. Poziția de lider de piață, care ne bucură și ne responsabilizează, vine și cu asumarea unei evoluții continue, prin dezvoltarea de noi soluții inovatoare, conform cu trendurile globale. Faptul ca facem parte dintr-un grup de renume, cu peste 45 de ani de experiență în acest domeniu, ne ajută sa fim mereu cu un pas înainte. Vreau să subliniez faptul că, pentru noi, poziția aceasta de lider de piață înseamnă mai mult decât cifre absolute, înseamnă că pachetul complet de soluții pe care le oferim, precum și expertiza colegilor noștri, sunt tot mai apreciate de către clienți. Isopan Est este sinonim cu garanția calității unui proiect, din faza de ofertare și optimizare și până la finalizarea sa.”,

a precizat Toni Pera, director general Isopan Est.

Potrivit raportului Neomar și analizei business-ului Isopan, există o tendință îmbucurătoare a pieței, care este din ce în ce mai interesată de calitate. Totodată, studiul indică o creștere a cererii din piață pentru panourile cu vată minerală și pentru panourile cu grosimi mai mari, semn că acest segment al construcțiilor se maturizează, iar clienții sunt mai atenți la materialele utilizate. În contextul accentuării solicitării de materiale premium, reconfirmarea statutului de lider de piață subliniază calitatea produselor livrate de Isopan Est.

Pentru următorii doi ani, Isopan Est a alocat un buget de investiții de 5 milioane de euro, sumă ce va fi folosită pentru extinderea capacității unității existente și diversificarea producției. Anul trecut a fost un an intens din punct de vedere al proiectelor mari de construcții, livrând produse de top și soluții optimizate pentru centrul logistic Lidl Cernica, centrele logistice Dedeman, eMAG Ungaria, Samsung Ungaria, extinderea centrului logistic Lidl din Sofia, centre logistice ale CTP, VGP, Jumbo Sibiu sau pentru magazine ale rețelelor Leroy Merlin, Penny și Lidl.

Articole similare

Ad