Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford Trucks intră pe piața scandinavă cu o mutare strategică în Danemarca

După deschideri de succes pe piețe importante, cu scopul de a se răspândi în întreaga Europa, Ford Trucks își continuă creșterea strategică cu Danemarca. Ford Trucks cu mutarea din Danemarca; după Europa Centrală, de Est și de Vest, intră acum pe piața scandinavă, ridicând numărul total de piețe la 48.

Ford Trucks, marca globală a Ford Otosan, care se remarcă prin experiența sa inginerească și prin cei 60 de ani de moștenire în sectorul vehiculelor comerciale grele, își continuă expansiunea globală cu Danemarca.

După ce s-a extins în Europa Centrală și de Est și s-a lansat succesiv în Spania, Portugalia, Italia, Belgia, Luxemburg și pe cele mai mari piețe din Europa, Germania și Franța, continuându-și strategia de creștere cu Austria, Albania și Estonia în 2022, Ford Trucks a intrat acum pe piața scandinavă cu mutarea din Danemarca și a ajuns la un total de 48 de piețe.

Ford Trucks, care se află pe un loc fruntaș în Europa cu portofoliul său larg de produse și tehnologii inovatoare, în special cu tractorul F-MAX, premiat în 2019 cu premiul International Truck of the Year (ITOY), va coopera cu FTD A/S pe piața daneză, care este strategică în planurile sale de extindere în țările nordice.

Emrah Duman, vicepreședintele Ford Trucks, a declarat că societatea a făcut pași importanți către o creștere puternică și pe termen lung prin deschiderea de locații succesive pe piețele europene cheie.

„În calitate de Ford Trucks, am lăsat în urmă un an de recorduri, în conformitate cu viziunea noastră de „a crea valoare cu cele mai eficiente soluții de transport”. În timp ce deschidem noi drumuri, scriem, de asemenea, o poveste de succes pentru 2023. Credem că Danemarca, una dintre piețele cu cele mai înalte așteptări în materie de calitate și servicii în sectorul vehiculelor comerciale grele, oferă oportunități importante pentru marca noastră și suntem foarte încântați să cooperăm cu FTD A/S, una dintre cele mai importante și experimentate organizații din industrie. Ne propunem să creăm valoare pentru noii noștri clienți cu toate produsele și serviciile noastre, în special cu F-MAX, premiat la nivel internațional, în colaborare cu partenerii noștri”, a declarat Emrah Duman, vicepreședintele Ford Trucks.

Ford Trucks își propune să fie prezent pe 50 de piețe până în 2024

Subliniind că Europa este principala piață de export a Ford Trucks, iar Danemarca joacă un rol crucial în planurile sale de expansiune în această zonă, a spus Duman: „Danemarca este o țară foarte importantă, deoarece face legătura între Europa, Scandinavia și țările baltice, conectând o piață cu peste o sută de milioane de consumatori. În plus, este una dintre țările europene de top în ceea ce privește tehnologia și inovarea.

Operarea în această țară este un pas esențial atât pentru operațiunile noastre, cât și pentru planurile noastre de expansiune globală. În calitate de Ford Trucks, nu ne încetinim planurile de creștere în Europa; Olanda și Elveția vor fi următoarele, iar obiectivul nostru este să ne extindem în toată Europa. Până la sfârșitul anului 2024, sperăm să ne extindem operațiunile globale în 50 de țări.”

Ford Trucks este un pionier al tehnologiilor de transport sustenabile ale viitorului

Ford Trucks, care activează în industria vehiculelor comerciale grele de peste 60 de ani, cu obiectivul de a fi „partenerul de drum care se preocupă de clienți și îi ajută să își dezvolte afacerile”, a început o călătorie de mare transformare cu tehnologii cu emisii zero, conectate și autonome, cu „mișcarea Generation F”. În această direcție, compania a prezentat camionul electric 100% național, proiectat, și fabricat în întregime în Türkiye, la Târgul Internațional de Vehicule Comerciale (IAA) din 2022, care a avut loc la Hanovra în 2022. Autocamionul de nouă generație, cu emisii zero, silențios și eficient, dispune, de asemenea, de tehnologii conectate și inovatoare. Autocamionul electric demonstrează angajamentul Ford Trucks de a atinge zero emisii în producția de vehicule comerciale grele până în 2040. De asemenea, acesta contribuie semnificativ la atingerea obiectivului de vânzare a 50% din vehiculele cu emisii zero în Europa până în 2030. Camionul electric va fi pe șosele până în 2024.

Articole similare

Ad