Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Toyota Material Handling la CeMAT 2016: o viziune noua pentru viitor

„Gandeste CeMAT, gandeste Toyota“ este motto-ul cu care Toyota Material Handling (TMH) isi va intampina vizitatorii la targul de solutii intralogistice si management al supply-chain-ului, CeMAT, care isi va deschide portile la Hanovra, Germania, intre 31 mai si 3 iunie a.c.
Printre noutatile ce vor fi expuse la stand se numara atat modele de echipamente noi, cat si concepte pentru viitor, toate cu avand ca obiectiv principal eficienta energetica. Nu vor lipsi, asadar, recent lansatele stacker-e BT Staxio P si stivuitoarele cu contragreutate Toyota Traigo 48 V, ambele disponibile cu sisteme cu baterii li’ion.
 

De altfel, TMH ofera tehnologie li’ion pentru toata gama de echipamente electrice, inclusiv order-picker-e si reach-truck-uri. Vor fi expuse si modele avand la baza tehnologie hibrida „fuel-cell“, precum si cele mai noi motoare cu ardere interna. Ultimele, in mod deosebit, si-au dovedit eficienta in consumul de combustibil, chiar si conditii grele de utilizare.
La editia precedenta a CeMAT, TMH a introdus conceptul Smart Truck, dezvoltat pe baza systemului de management I-Site, echipamentele fiind conectate prin intermediul retelei standard de telecomunicatii. La CeMAT 2016, Toyota prezinta urmatoarea etapa a acestui proiect, adaugand zona Smart Dynamics. In interiorul acesteia, managerii de logistica beneficiaza de avantaje in materie de siguranta, performante ale operatorului, management eficient al energiei etc. Utilizarea informatiilor pentru a imbunatati exploatarea echipamentului este un alt avantaj al sistemului, impreuna cu posibilitatea de a compara performantele la nivel de flota sau intre diferite locatii.
In ceea ce priveste dezvoltarea solutiilor automatizate, anul acesta, accentul este plus pe simplitate. De asemenea, va fi demonstrat la stand si conceptul Toyota Production System, care presupune realizarea unui numar minim de procese de productie, in vedere cresterea eficientei. Acest lucru va fi exemplificat printr-un studiu al liniei de productie pentru Toyota Tonero.
TMH continua concursul de design, care a starnit de aceasta data de patru ori mai mult interes comparativ cu editia precedenta. Nu mai putin de 565 de propuneri au fost primite, dintre care 100 au fost inscrise in faza de evaluare. Castigatorul a fost desemnat belgianul Fabian Breës, de la universitatea din Antwerp, pentru conceptul „Turma“, un sistem eficient, ieftin, si care economiseste energie. Trofeul si premiul in valoare de 5.000 de euro i-au fost inmanate castigatorului cu prilejul conferintei pre-CeMAT, care a avut loc pe 24 februarie a.c. la Hanovra. 

Articole similare

Ad