Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

La doar trei ani de la lansare, Renault Trucks T revine intr-o varianta optimizata

Modelul T din oferta Renault Trucks a suferit o innoire semnificativa, care il face chiar mai eficient decat inainte din punctul de vedere al costurilor de operare, imbunatatirile aduse sasiului si lantului telematic permitand, in functie de versiune, o reducere cu 2% a consumului de carburant si sporind sarcina utila cu pana la 114 kg comparativ cu modelul de pana acum.
Asta s-a realizat in primul rand prin imbunatatirea aerodinamicii, cu ajutorul unui spoiler optional incorporat sub bara de protectie, care poate directiona curentul de aer de sub camion si reduce considerabil rezistenta aerodinamica, si al unui nou deflector pe acoperis, mai inalt, fara rama metalica, datorita caruia camionul taie mai usor aerul.
 

In plus, mai multe componente ale sasiului au fost redesenate sau li s-a redus greutatea proprie, pentru a spori sarcina utila: o noua axa directoare si imbunatatirile aduse suspensiei pneumatice au diminuat masa vehiculului cu mai multe kilograme, iar clientii au acum si posibilitatea de a echipa autotractoarele cu o sa de cuplare din aluminiu.
Si motoarele DTI 11 si DTI 13 au beneficiat de un upgrade care le permite sa isi imbunatateasca substantial combustia si, astfel, sa isi diminueze consumul de combustibil. Toate respecta standardele Euro 6 etapa C, care vor deveni obligatorii de la 31 decembrie 2016. In cazul lor, cea mai importanta noutate este introducerea unui sistem de injectie common rail pe DTI 13, dupa ce fiabilitatea si eficienta acestuia pe versiunile de 11 l au convins inginerii Renault Trucks ca ar fi interesant de montat si pe modelul de 13 l, in special pentru transportatorii care opereaza pe trasee cu multe pante sau care lucreaza cu incarcaturi grele. Motoarele sunt cuplate cu o noua generatie de cutii de viteze manuale automatizate Optidriver.

Articole similare

Ad