Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

E nevoie sau nu de reglementarea pietei de transport cu vehicule de 3,5 t?

Transporturile, mai mult sau mai putin expres de 3,5 t, au crescut foarte mult ca pondere in 2015-2016, multe firme de transport care foloseau camioane renuntand deja la acestea sau adaugand in flota si vanuri de 3,5 t, care au avantajul de a circula non-stop pe soselele europene.
Autoritatie franceze sunt in mod deosebit atente la aceste transporturi cu furgoanele, considerandu-le periculoase, deoarece soferii nu respecta timpii de conducere si odihna, vehiculele nefiind dotate cu aparate tahograf. In acelasi timp, transportatorii care folosesc camioane acuza proprietarii de vanuri ca le fac concurenta neloiala prin faptul ca acest transport nu se supune niciunei reguli, in afara celor de circulatie.
 

O dezbatere despre succesul acestui tip de transport si nevoia de a-l face profesionist vom organiza si cu ocazia conferintei pe segmentul automotive, domeniu care cere cel mai mult asemenea transporturi.
Panelul de automotive va fi intregit de alte studii de caz si o discutie despre reglementarea transporturilor express cu vehicule de 3.5 t, care se dezvolta tot mai mult mai ales in industria automotive, cu contributia lui Ion Clenciu (Vectra Logistic), Alexandru Petrescu (Add-Vice Motors), Zsolt Gogucz (Kefren Expres), Dan Foarce (Atlas) si Tibor Dobe (Innight).
Conferinta de automotive va avea loc pe 21 aprilie, la Grand Hotel Italia, printre speakeri numarandu-se si Matthias Honold, proprietarul companiei de logistica germane Honold Logistik si asociatul lui Dietrich in cadrul uneia dintre cele mai de succes companii de logistica din Romania (Dietrich Honold Logistics), care va vorbi despre noile tendinte in logistica automotive, si Adrian Crizbasianu (DB Schenker), care va evidentia rolul important detinut de industria automotive pentru economia romaneasca si, implicit, pentru industriile de transport si logistica din Romania.
Tot cu aceasta ocazie se va dezbate si problema furturilor de marfa pe durata transportului, cu contributia unor reprezentanti ai Politiei Romane, burselor de transport (BursaTransport si Trans.eu), firme de asigurari (Safety Broker) si a Av. George Iacob-Anca.

Articole similare

Ad