Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Farmec investește în extinderea portofoliului din gama de antiperspirante Gerovital H3

Farmec, cel mai mare producător de cosmetice din România, relansează gama de antiperspirante Gerovital H3 cu un nou concept grafic.

Cele opt produse din gamă vor dipune de noi ambalaje și vor spori eficiența în eliminarea mirosurilor neplăcute și a petelor albe inestetice de pe haine, datorită ingredientelor naturale, precum sărurile de aluminiu, acidul citric și vitamina E. Mai mult, linia a fost actualizată cu două produse noi – Antiperspirantul Powder cu note florale de bergamotă și portocală, și Antiperspirantul Pink Heaven cu arome de frezie, măr și lacramioare.

Relansarea gamei de antiperspirante Gerovital H3 a apărut în contextul planului de diversificare a portofoliului Farmec și al lansărilor anuale de noi produse.

Gerovital H3 Antiperspirant constă din cinci produse cu arome plăcute – Passion, Pudder, Pink Heaven, Fresh and Sensitive – într-o formulă blândă, fără alcool, de tip emulsie, care protejează pielea axilelor și oferă protecție de lungă durată împotriva mirosului neplăcut de transpirație. Produsele Delights, Memories and Dreams oferă 24 de ore de protecție și încorporează arome care evoluează de la notele de vârf spre cele de bază persistente, special concepute pentru persoanele cu o transpirație abundentă.

„Inovația reprezintă unul dintre pilonii principali ai filosofiei brandului Gerovital. Prin investiții susținute în dezvoltarea produselor, extinderi, lansări și relansări de game care care integrează ultimele descoperiri și tendințe în industrie, reușim să venim în întâmpinarea consumatorilor noștri cu noutăți constante. Gama Gerovital H3 cuprinde opt antiperspirante, într-un ambalaj modern și conține două arome noi, cu minerale și vitamine, care asigură o protecție eficientă a pielii.”,

a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec. 

Articole similare

Ad