Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un astfel de proiect poate duce – si se si doreste asta – la modificari legislative

Despre aspectele legale referitoare la desfasurarea proiectului initiat de IFS si MobilEye (analiza riscurilor ce pot sa apara in cursul conceptualizarii/implementarii Proiectului, din punct de vedere legal si modalitatea in care acestea pot fi limitate/atenuate/eliminate, analiza raporturilor juridice ce urmeaza a se stabili intre toate persoanele/entitatile implicate in proiect, politica de accesare a fondurilor necesare implementarii, drepturi de proprietate intelectuala, partajarea riscurilor s.a.) a vorbit Lucian Danilescu, avocat partener Mares/Danilescu/Mares SCA.
 

Acesta a aratat, de asemenea, ca studii similare realizate in Spania si Italia au demonstrat ca utilizarea solutiilor de telematica sporeste gradul de siguranta a conducatorului auto si reduce numarul de daune, fiind dezvoltate si aplicatii bazate pe telematica destinate conducatorilor auto, prin care ei isi pot monitoriza propria conduita la volan.
Si, deoarece datele studiului vor pune poate in evidenta necesitatea adoptarii unui pachet legislativ care sa modifice/completeze/schimbe prevederile legale aplicabile in materie de asigurari sau alte domenii relevante, dupa realizarea acestuia casa de avocatura are in vedere redactarea si promovarea tuturor documentelor de pozitie necesare care sa sustina concluziile studiului. „Avand la indemana date tehnice concrete ce ar urma sa fie colectate in urma implementarii proiectului, implicarea consultantilor juridici devine importanta pentru crearea sau transpunerea unor concluzii ferme ale studiului intr-un document de pozitie, adresat entitatilor cu atributii in reglementarea si supravegherea in domeniul asigurarilor, prin care sa se fundamenteze adoptarea normelor legale sau reglementare necesare si oportune“, a punctat Lucian Danilescu.

Articole similare

Ad