Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Furnizorul de carburant Oscar Downstream sarbatoreste 15 ani de activitate pe piata romaneasca

Pe 15 iunie, Oscar Downstream, cea mai mare companie petroliera independenta distribuitoare de carburanti din Romania dedicata clientilor persoane juridice, aniverseaza 15 ani de la infiintare.
Bazandu-se pe o infrastructura logistica moderna si extinsa ce include o capacitate de stocare proprie de 50.000mc (4 depozite greenfield din 9 depozite) si o flota de 48 autocisterne, Oscar Downstream sustine promisiunea de calitate facuta clientilor prin identificarea de solutii personalizate si un flux controlat in cadrul lantului logistic integrat.
 

Afacerile derulate de Oscar Downstream includ ca segmente principale, distributia clasica prin carduri de carburant Oscar Downstream in reteaua proprie de 31 de statii si distributia de carburanti printr-o retea de 1500 de statii de incinta instalate direct la client, la nivel national.
Cifra de afaceri a cunoscut o usoara scadere in ultimii 2 ani pe fondul fluctuatilor pretului la carburant si a introducerii supra-accizei in 2014, ajungand la un nivel de 390 milioane euro la finalul anului 2015. In schimb, volumele vandute au crescut si isi pastreaza in continuare acest trend datorita concentrarii pe vanzarea directa catre clientii finali. La mijlocul anului 2016, ponderea utilizatorilor finali in totalul vanzarilor este de 70%, cea a vanzarilor en-gross 20%, in timp ce vanzarile facute prin licitatii publice au scazut sub 10%.
“In cei 15 ani de activitate, prin evolutia afacerilor pe care le conduc, clientii ne-au dat cele mai pretioase lectii despre cum sa ne comportam astfel incat sa reusim sa le satisfacem cele mai exigente nevoi, iar pentru asta dorim sa le multumim. Le datoram de asemenea faptul ca am devenit unul dintre principalii furnizori de carburant din Romania, in conditiile in care nu avem unitati de rafinare, o realizare cu care intreaga echipa Oscar se mandreste.”
Pentru 2016 ne concentram in continuare pe segmentul B2B. Obiectivul este sa ne mentinem pozitia de lider de piata pe segmentul statiilor de incinta si sa depasim 2.000 de unitati instalate. In curand vom propune un nou serviciu integrat cu care speram sa satisfacem cele mai exigente nevoi si care imbina avantajul costurilor reduse, oferit de statiile de incinta cu beneficiile unui control riguros al alimentarilor oferit de sistemul de carduri de carburant.
“Pe termen mediu, urmarim ca in 2018 sa ajungem la 800.000 tone vandute pe an. Din punct de vedere al indicatorilor financiari tintim o valoare EBITDA de 35 milioane de euro. Planurile de viitor sunt foarte ambitioase deoarece ajungand in acest punct de dezvoltare si un nivel de maturitate al afacerii, in care lucrurile sunt clare, organizate si stabile, pasul asteptat de toata lumea este intrarea pe piata de Retail. Ne propunem ca in curand sa ducem in B2C, profesionalismul pe care l-am demonstrat si promovat in B2B.
Avand in vedere investitiile in logistica, ne propunem o cota de piata ambitioasa in urmatorii ani, atat prin dezvoltari greenfield cat si prin preluarea de statii white si de ce nu a unui jucator prezent.” declara reprezentantii companiei.

Articole similare

Ad