Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzari in crestere pentru Opel Vehicule Comerciale

Opel/Vauxhall si-a crescut productia de doua ori in ultimul an pentru utilitara de gama medie Vivaro, pentru a raspunde cererii venite de pe pietele europene. De la lansarea ultimei generatii Vivaro, in 2014, nu mai putin de 145.000 de unitati au fost vandute, 22.000 dintre acestea in primele cinci luni ale acestui an. In toata istoria modelului, peste 750.000 de Vivaro au iesit pe poarta fabricii General Motors Luton, din apropriere de Londra, Marea Britanie.
Cu doua schimburi pe zi, productia va ajunge spre finalul lui 2016 la 360 de vehicule zilnic, dupa ce la finele anului trecut ritmul era de 300 de unitati pe zi. Un rol important in dinamica fluxului de productie o au timpii de livrare pentru principalele componente, furnizorii facand cu greu fata cererii tot mai mari.
 

Succesul Vivaro este doar unul dintre motivele cresterii Opel Vehicule Comerciale, care se bucura de rezultate foarte bune si cu celelalte modele – Movano, Combo si Corsavan – pe anumite piete fiind vandute anul trecut chiar si peste 100.000 de unitati. Comparativ cu 2014, cresterea este de 24%, acesta fiind cel mai bun an pentru Opel pe segmentul utilitarelor dupa 2008, atat din punct de vedere al volumelor inregistrate, cat si al cotei de piata obtinute.
Cea mai mare majorare a volumelor de productie s-a inregistrat pentru Vivaro – 38%, urmat de Movano (27%) si Combo (12%). „2015 va ramane un an de referinta pentru noi. Iar acum ne concentram pe imbunatatirea rezultatelor obtinute. Cifrele de vanzari sunt in continua crestere si ne aduc pe directia cea buna cu programul Drive2020, prin care ne-am propus sa ajungem pe locul al doilea la nivel european pe segmentul utilitarelor“, a declarat Steffan Raschig, director vehicule comerciale Opel/Vauxhall. Odata cu restabilirea Opel Bank, mai multe pachete de finantare sunt disponibile ca servicii conexe.
Steffan a mai explicat ca principalele elemente care au dus la cresterea vanzarilor sunt stabilitatea, renumele brand-ului si reteaua de service, dar si un portofoliu optim de produse, cu numeroase optiuni de carosare. Cele mai recente extinderi ale gamelor au fost facute cu Vivaro Combi si Movano 4×4. Nu trebuie omise insa nici modele de camping Vivaro FreeActive si FreeStyle.
Peste 800 de variante de conversie sunt disponibile prin diversi carosieri, a aratat si Peter Kuhn, Product & Pricing Group Manager LCV. Modificarile constructive se pot face fie direct din fabrica, fie de catre carosieri acreditati. De asemenea,se poate interveni asupra vehiculelor si local, prin intermediul dealerilor.

Articole similare

Ad