Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Veniturile nete ale WebEye Romania au crescut cu peste 30% in primul semestru din 2016

WebEye Romania, membru al WebEye Telematics Group, care activeaza in domeniul solutiilor telematice pentru transportatori, a inregistrat o crestere cu 30,5% a veniturilor nete in primul semestru din 2016 comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile nete aferente primului semestru din 2016 au fost de 1.576.000 de euro, fata de 1.207.000 de euro in primele sase luni din 2015, iar veniturile nete ale grupului au crescut cu 18% fata de primul semestru al anului 2015, de la 5.600.000 de euro la 6.640.000 de euro, ca urmare a eforturilor de a-si intari prezenta la nivel international.
 

Rezultatele bune din Romania au fost posibile datorita cresterii numarului de clienti si stabilirii de parteneriate strategice cu jucatori importanti din domeniul transporturilor, ca EVV Holding, unic importator al camioanelor DAF in Romania. Iar daca ritmul de crestere al economiei Romaniei se va mentine compania va avea anul acesta o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro, fata de 2,5 milioane in 2015.
Romania este piata cu cea mai mare crestere din grupul WebEye Telematics din punct de vedere al performantelor economice, dupa Ungaria, ceea ce il indeptateste pe Levente Gall, director de vanzari WebEye Romania, sa declare ca „este important pentru mine si pentru echipa mea faptul ca, la final, cand tragem linie, Romania are cea mai buna evolutie din grup. Punem accent pe servicii de calitate, prin urmare clientii au incredere in noi si asta se vede in cifre. Solutiile noastre ii ajuta sa aiba performante mai bune si ne implicam activ pentru a-i ajuta sa maximizeze beneficiile generate de implementarea solutiilor noastre. Credem ca vom avea o evolutie buna in continuare.“ In Romania compania este prezenta in cinci mari orase si are peste 45 de angajati.
In ultimii 13 ani, WebEye s-a extins in 14 state din Europa, dezvoltand o retea care furnizeaza servicii telematice standardizate de calitate si know-how specializat. Clientii, majoritatea companii care activeaza in domeniul transportului de marfuri si de persoane, beneficiaza de asistenta specializata si au la dispozitie peste 30 de puncte de servicii in care isi pot instala unitatile sau pot beneficia de service.
Punctele de service sunt amplasate in Bulgaria, Cehia, Germania, Croatia, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia, Slovacia si Ungaria.
Reteaua permite WebEye sa deserveasca in mod profesionist peste 4.000 de clienti, care au in total 45.000 de unitati active instalate.

Articole similare

Ad