Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cu peste 1.000 de semiremorci noi in plus fata de primele trei trimestre din 2015

In primele trei trimestre din 2016 s-au inmatriculat pentru prima data in Romania 3.530 de semiremorci noi, fata de 2.524 in 2015.
Schmitz conduce in clasament cu 1.540 de unitati, (1.083 de prelate, 233 de basculante, 204 cu temperatura controlata, 17 izoterme, o suprastructura deschisa, una pentru transport de butelii si una cu obloane rabatabile), fata de 1.169 in primele trei trimestre din 2015, urmat de Krone, cu 1.180 (1.109 prelate, 31 cu temperatura controlata, 31 pentru transport de containere, sapte furgoane si doua cu obloane rabatabile), fata de 716 in 2015, Kögel, cu 227 (216 prelate, cinci pentru transport de containere, trei cu temperatura controlata, trei furgoane), fata de 117 in 2015, Wielton, cu 126, fata de 106 in 2015,

Schwarzmüller, cu 82 de unitati – 66 in 2015 – Mega (54 de basculante, fata de 65 in 2015), OMEPS, cu 45 de unitati – 13 in 2015 – Magyar, cu 41 cisterne ADR, fata de 46 in 2015, Berger, cu 32 de unitati – sapte in 2015 – Meiller, cu 19 basculante, fata de una in 2015, Schrader (17 cisterne ADR, fata de 44 in 2015), Faymonville, cu 16 – una in 2015 – Spitzer, cu 12 – 10 in 2015 – Broshuis, cu 10 semiremorci pentru transport de containere, fata de sase platforme in 2015, Knapen, cu 10 suprastructuri deschise (sase in 2015) si Lamberet (10 cu temperatura controlata, fata de una in 2015). Au mai vandut mai putin de 10 unitati Nooteboom, Talson, Lag, Kässbohrer, OKT Trailer, Sara, Zaslaw, Maxtrailer, Ozgul, Trailis, Fliegl, Benalu, Grapar, Montull, OMT, BC-LDS, Meusburger, Pezzaioli, Stas, Van Hool, VPS, Astra Rail, Bodex, ES-GE, FGM, Legras, Lider Dumper, OMSP Macola, Pavic, VRV si Yalcin Dorse.

Articole similare

Ad