Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Farmec, un nou spatiu logistic in Dolj

Farmec, cel mai mare producator roman de produse cosmetice, isi extinde si modernizeaza reteaua de distributie in tara, prin inaugurarea unui nou spatiu logistic in Dolj. Acesta va fi destinat stocarii si distributiei celor peste 400 de produse din portofoliul Farmec, deservind judetele Dolj, Olt, Gorj si Mehedinti.
Noul punct logistic este amplasat la 13 kilometri de Craiova, in localitatea Carcea, pe Str. Silozului, nr. 30, in Complex Cassia Parc, ansamblu destinat spatiilor de depozitare industriale, si are o suprafata totala de 276 de metri patrati, fiind considerabil mai mare fata de cel anterior.
 

„Extinderea depozitului Farmec a fost determinata atat de cresterea vanzarilor, cat si de interesul crescut al romanilor fata de produsele companiei. In ultimul an, producatorul clujean a inregistrat o medie de 16.000 de clienti pe luna in magazinele sale, iar acest pas important al Farmec pe zona de sud a tarii face parte din strategia anuala de dezvoltare si implementare a celor mai performante solutii tehnologice si logistice, in acord cu cresterea cifrei de afaceri si a notorietatii in randul consumatorilor“, arata compania de cosmetice.
Cele peste 400 de tipuri de produse din portofoliul Farmec sunt prezente in 24.000 de magazine si farmacii din Romania, acoperind astfel un sfert din tot ce inseamna comert alimentar si farmacii. Comertul traditional numara aproximativ 17.000 de clienti, in timp ce magazinul online a inregistrat, in ultimul an, vanzari de peste 1 milion de euro. Compania detine in prezent 10 spatii logistice ample in Timisoara, Cluj, Baia Mare, Craiova, Pitesti, Bucuresti, Constanta, Focsani, Iasi, Brasov, iar magazinele sunt localizate in 9 orase: Cluj, Arad, Timisoara, Targu-Mures, Sibiu, Constanta si Bucuresti. “Farmec este, in continuare, cel mai mare producator local de cosmetice, facand cu succes concurenta brandurilor internationale de prestigiu. Lansam produse noi in fiecare an, iar interesul consumatorilor pentru brandurile noastre se afla pe o permanenta panta ascendenta. Vanzarile au crescut pentru toate categoriile, atat in comertul traditional, comertul modern, in magazinele de brand, cat si in magazinul online. Astfel, nevoia de extindere este una fireasca, iar investitiile pe acest segment reflecta strategia solida de business. Obiectivul nostru principal este consolidarea la nivel national a propriei retele de distributie, atat prin deschiderea de noi magazine si puncte logistice, precum si prin modernizarea celor existente. Analizam continuu nevoia de aprovizionare la nivel regional, dar si national, avand ca obiectiv acoperirea nationala, pentru a le putea oferi clientilor nostri produsele noastre, in cel mai scurt timp”, a declarat Mircea Turdean, directorul general al companiei de cosmetice.

Articole similare

Ad