Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

„TOP SERVICE 2017“ : DKV, furnizorul de servicii cel mai orientat catre client din Germania, la categoria „Transport si Logistica“

DKV a inaintat doua pozitii fata de anul trecut in cadrul editiei 2017 a concursului „TOP SERVICE“, organizat de ziarul de afaceri german Handelsblatt, in colaborare cu alti parteneri.
Un juriu independent format din oameni de afaceri si experti a oferit note maxime DKV pentru modul in care asigura serviciile clientilor, precum si nivelul ridicat de calitate al serviciilor. Clientii selectati aleatoriu au fost implicati intr-un sondaj pentru a determina nivelul de orientare spre client al companiilor participante.
 

Ulrich Wolter, Marketing Director si Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH au acceptat ravnitul premiu in cadrul unei gale desfasurate in orasul Pulheim, pe 27 aprilie 2017. „Suntem mandri indeosebi de faptul ca ne-am imbunatatit pozitia in clasament cu doua locuri fata de anul trecut, iar acum ocupam locul sapte. Este un rezultat important, in special prin prisma companiilor renumite care participa la aceasta competitie“, spune Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH. In opinia ei, motivele pentru aceasta devansare sunt concentrarea pe clienti si pe un nivel ridicat de digitalizare. De exemplu, din ce in ce mai multi clienti DKV folosesc serviciile autonome oferite de companie.

Articole similare

Ad