Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

S-ar putea generaliza masura interzicerii repausului saptamanal in cabina

Subsecretarul italian de transport, Simona Vicari, care reprezinta guvernul in tratativele cu transportatorii, afirma un obiectiv clar urmarit de legislatori: „crearea conditiilor potrivite de operare, pentru companiile din industrie, intr-un mediu care a devenit din ce in ce mai competitiv.“ Pentru asta, in cadrul unei conventii ANITA organizata la Roma, a vorbit despre pachetul rutier care se afla acum in pregatire la CE, mentionand ca cel mai interesant punct, pe langa dumpingul social, se refera la intentia de interzicere a pauzei saptamanale, de 45 de ore, in cabina, asa cum au facut in ultimele luni Franta si Belgia.
 

De asemenea, va fi introdusa obligativitatea, pentru cei care lucreaza in sistem de detasare internationala, sa detina la bordul vehiculului documentatia relevanta pentru raport.
Alte masuri se refera si la stimulente pentru transportul intermodal. „Militam pentru introducerea unei reguli care sa permita extinderea suplimentara a remorcilor si semiremorcilor astfel incat companiile sa aiba sansa de a-si mari capacitatea de incarcare pe unitatea de volum. Aceasta posibilitate va aduce multe beneficii atat companiilor, care vor obtine o reducere a costurile de operare, cat si cetatenilor care vor respira un aer mai putin poluat“, a mai spus Vicari.

Articole similare

Ad