Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Atentie la inregistrarile in diferite cataloage de business europene!

In ultima luna mai multe companii ne-au semnalat primirea unor solicitari de inregistrare a datelor firmei intr-un catalog electronic de business.
Fie ca se cere doar completarea numarului unic de inregistrare fiscala pentru plata de TVA, fie ca se cere actualizarea datelor de identificare ale firmei, in subsolul paginii se mentioneaza, cu litere cu font mai mic, ca trimiterea pe email sau pe fax a documentului respectiv echivaleaza cu plata unui abonament de 700-900 de euro pe an pentru inregistrarea in aceste cataloage (unul olandez si unul german).
 

Una dintre firmele care ne-au atentionat asupra acestui fapt s-a si trezit cu o factura in acest sens, gandindu-se ca ar fi util pentru ceilalti colegi de breasla sa fie informati si sa nu faca aceeasi greseala.
Asadar cititi cu atentie intregul document daca primiti astfel de solicitari de „actualizare” a datelor fiscale, care in email este promisa „gratuit”, insa, daca trimiteti documentul pe email se considera ca consimtiti diferite tipuri de abonamente care se reinnoiesc automat pentru trei ani.

Consultati doua astfel de exemple aici si aici.

 

Articole similare

Ad