Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Retailerii americani din online vor sa se extinda in Europa

Germania este cea mai importanta pia?a pe care brandurile americane isi doresc sa isi extinda business-ul online, se arata intr-un studiu comandat de Arvato si realizat de agen?ia Worldwide Business Research Digital prin chestionarea, in primul trimestru al lui 2017, a 200 de factori de decizie cu privirea la strategiile de interna?ionalizare a propriilor afaceri in Europa.
 

Raportul a aratat ca circa o treime din retailerii de top din SUA au in plan intrarea pe pia?a germana in urmatorii patru ani. Statele Benelux, Fran?a si Italia sunt de asemenea intre ?intele de top, cu 22%. "Europa este una dintre pie?ele cele mai mari si dinamice din e-commerce din lume", a spus Frank Schirrmeister, CEO al Arvato SCM Solutions. "Prin urmare, brandurile americane trebuie sa isi imbunata?easca reputa?ia in Europa." Companiile care se focuseaza consistent pe omnichannel si pe servicii convenabile, flexibile si fiabile sunt avantajate.
Insa Europa ridica provocari care nu sunt in SUA, continentul fiind format din circa 50 de state cu limbi si legisla?ii proprii si cu preferin?e diferite privind modul de cumparare si de plata.
"In fiecare stat trebuie dezvoltat un alt mix. Un client din trei din Germania/Austria/Elve?ia care cumpara online prefera achizi?ia cu factura. In Germania, pana la 40% din tranzac?ii se fac cu plata prin PayPal, in vreme ce in Suedia aproape una din zece pla?i este procesata via E-wallets", explica Frank Kebsch, CEO al Arvato Financial Solutions. Pana acum, servicii ca ApplePay sau Samsung Pay, oferite de numai 39% din companiile SUA in Europa, nu sunt prea utilizate.
In topul pie?elor continentale se afla Germania, Fran?a si Italia, unde mai mult de trei sferturi din brandurile americane intervievate sunt reprezentate prin propriile magazine web, cele fizice de desfacere fiind considerabil mai rare. De cealalta parte, Cehia, Portugalia si Turcia au avut cel mai mic clasament in acest sens. Cu toate acestea, chiar si in aceste ?ari, peste 60% din companiile americane intervievate sunt reprezentate in comer?ul cu amanuntul online.
Dat fiind ca nu exista o bariera lingvistica, nu este surprinzator ca 96% din companiile chestionate utilizeaza Anglia ca si rampa de lansare in Europa: 85% din acestea chiar au magazine de desfacere aici.
Mai multe puteti afla din numarul urmator al revistei Logistica.

Articole similare

Ad