Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Moment istoric pentru piata noastra: FlixBus isi extinde reteaua prin noul parteneriat cu Eurolines Romania

Pe 29 august, in cadrul unei conferinte de presa organizate la Bucuresti, Eurolines a anuntat inceperea, pe 1 septembrie, a unei noi colaborari, cu FlixBus, liderul european al transportului cu autocarul, colaborare care va avea ca principale beneficii accesul mai facil pentru pasagerii romani la cea mai extinsa retea europeana de transport cu autocarul, ce consta din 200.000 de conexiuni zilnice catre 1.200 de destinatii din 26 de tari, un plus de calitate si siguranta pentru calatori, disponibilitatea biletelor pentru reteaua FlixBus in 1.400 de puncte de vanzare apartinand Eurolines Romania, posibilitatea de a achizitiona bilete prin aplicatia pentru telefoane mobile, Wi-Fi gratuit la calitate LTE si un sistem de tarife dinamice, la nivelul celui practicat de companiile aeriene. In plus, vor avea de castigat de pe urma acestui nou parteneriat si industria si turismul din Romania.
 

Toate acestea il fac pe Dragos Anastasiu, directorul general Eurolines Romania, sa promita ca „prin integrarea serviciilor inteligente si a standardelor inalte de siguranta si calitate ale FlixBus vom deschide o noua era in transportul cu autocarul din Romania. In urmatoarele luni vom implementa servicii la bord aditionale pe intreaga flota de autocare, ceea ce va imbunatati semnificativ experienta de calatorie a pasagerilor si va atrage noi segmente de clienti la scara europeana. Si suntem convinsi ca intreaga industrie romaneasca de turism va beneficia de pe urma acestui parteneriat.“
Din septembrie liniile internationale ale Eurolines Romania catre Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franta vor fi integrate in reteaua internationala a FlixBus si pana la inceperea varfului de sezon de iarna noile linii vor fi integrate complet in reteaua FlixBus si vor constitui „cea mai puternica oferta pentru utilizatorii romani“.
Conferinta s-a desfasurat sub motto-ul „Facem Romania verde impreuna“, iar Nikolai Voitiouk, vicepresedinte Business Eastern Europe in cadrul FlixBus, a aratat ca „prin combinarea serviciilor noastre si a inovatiei tehnologice cu traditia regionala de peste 20 de ani a Eurolines Romania vom oferi o noua experienta «verde» de calatorie clientilor din Romania“.
Reamintim ca modelul de afaceri al FlixBus se bazeaza pe o colaborare internationala cu industria locala. In patru ani de prezenta activa pe piata, compania a dezvoltat colaborari cu 250 de operatori de autocar din Europa, iar responsabilitatea sa sunt tehnologia, ticketingul, relatiile cu clientii, planificarea retelei de rute, marketingul si vanzarile, in timp ce partenerii locali opereaza autocarele.
In Romania primele autocare FlixBus au inceput sa circule vara trecuta, de atunci reteaua s-a dezvoltat constant, la inceputul acestei veri au fost adaugate 16 noi destinatii din vestul Romaniei, iar parteneriatul cu Eurolines va duce la extinderea retelei de rute si in integrarea in oferta FlixBus a unor noi linii directe. Pe masura ce serviciile vor fi integrate pe autocarele Eurolines Romania, pasagerii vor beneficia de internet Wi-Fi gratuit, scaune confortabile, cu mai mult spatiu pentru picioare, aer conditionat, prize electrice la fiecare scaun si toaleta la bord.
Rezervarea biletelor catre diverse tari europene este posibila online la www.FlixBus.ro si www.eurolines.ro, prin aplicatia pentru mobil si in agentiile Eurolines Romania si TuiTravelCenter, modificarea flexibila a rezervarii sau anularea biletului sunt posibile cu pana la 15 minute inainte de plecare, iar bagajul este inclus gratuit in tarif si nu este nevoie ca biletul sa fie tiparit, fiind posibil check-in-ul pe baza codului QR direct pe telefonul mobil.

Articole similare

Ad