Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cea de-a doua editie a „Supply Chain & Logistics Forum“ se afla aproape de start

BusinessMark organizeaza pe 26 septembrie, la Hotel InterContinental (Bucuresti), o noua editie „Supply Chain & Logistics Forum“, eveniment dedicat directorilor generali, operationali, logistica, financiari, comerciali, de vanzari, managerilor lanturilor de aprovizionare, dar si coordonatorilor de distributie si transport.
 

Printre subiectele de discutie amintim: rute flexibile si alternative pentru accesul pe noi piete, facilitati imobiliare si logistice, optimizarea costurilor prin eficientizarea proceselor si a comunicarii in lantul de aprovizionare, cele mai noi aspecte legale si oportunitati financiare, capacitati de raportare in timp real, digitalizare si automatizare sau provocari specifice comertului online la nivel de supply chain. „Intr-un mediu de business din ce in ce mai volatil, reprezentantii lanturilor de aprovizionare sunt constransi sa se adapteze constant noului val de schimbari. In acest context, managerii trebuie sa inteleaga ce este diferit si cum sa actioneze. Credem ca acest eveniment va veni in intampinarea nevoilor ce tin de gestiunea lanturilor de aprovizionare si logistica”, a declarat Daniel Dragan, Managing Partner BusinessMark.
Participantii au oportunitatea sa interactioneze speakeri pecum Alexandru Craciun, Director Comercial, Administratia Porturilor Maritime Constanta, Logistics and Operations Senior Consultant, Sfera Business, Paul Nita, vicepresedinte ARILOG, Site Manager, XPO Supply Chain, Adrian Dragomir, Distribution Director, Selgros Cash&Carry, Catalin Cirnaru, Supply Chain Manager, Flanco Retail, Daniel Dragusin, Demand Planning Manager, Ursus Breweries, Victor Danila, Supply Chain Manager, Orkla Foods Romania, Laurentiu Duica, Associate Director Industrial Agency, Colliers International, Ciprian Sirbu, Logistics Director, Vivre CEE, Sorin Spiridon, Manager, Ensight Management Consulting, Roxana Neatu, Director Filiala Bucuresti, Thyssenkrupp Materials Romania, Mihai Petre, Senior Manager, Servicii consultanta vamala, Deloitte Romania; Membru fondator AEO Forum.
De asemenea, Jordi Torrent, Strategy Director, Port of Barcelona si Isik Bicer, Dept. of Technology & Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam – Assistant Professor of Supply Chain Management vor participa in calitate de invitati speciali la cea de-a doua editie a evenimentului.
In plus, Szabolcs Balazs, Regional Manager, ORTEC Central and Eastern Europe va vorbi despre optimizarea lantului de aprovizionare in contextul in care mediul de afaceri devine din ce in ce mai complex, iar presiunile economice sunt frecvente.
Inregistrarea la eveniment se va face prin completarea formularului online, disponibil pe site-ul BusinessMark si trimiterea acestuia la office@business-mark.ro.

Articole similare

Ad