Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vestul Europei nu-i mai vrea nici pe transportatorii express din est

In perioada 21-23 septembrie s-a desfasurat la Baile Felix a patra editie a Conferintei Anuale a Transportatorilor Express de Marfuri din Romania, organizate de Kefren Expres si Euromaidec Touring.
In deschidere Augustin Hagiu, presedintele FORT, a punctat principalele probleme din domeniul transporturilor in general – in special legislatia nationala si europeana si criza de resursa umana bine pregatita – si din transporturile express in special – licentierea vehiculelor sub 3,56 t sau cu pana la noua locuri.
 

Este clar ca vestul Europei nu ne mai vrea indiferent de tipul de transport efectuat, a aratat si cu aceasta ocazie Augustin Hagiu, si de aceea apeleaza la tot felul de masuri protectioniste, dar si mai grav este ca in unele tari – Germania, Franta, Italia sau Austria – carausii romani au avut parte de abuzuri, deci „situatia nu e deloc roz. Miza la nivel european este financiara, chiar daca in notele de fundamentare se invoca alte aspecte. Cu cat piata de transport – reprezentata mai ales de international, inclusiv express – este mai dezvoltata, cu atat suntem mai vizibili si deranjam mai mult.“
Dincolo de aceste probleme, presedintele FORT a promis si a si discutat in cadrul conferintei de la Baile Felix si despre aspectele pozitive ale acestui tip de transport si despre ce se poate face pentru dezvoltarea activitatii, cu accent pe sistemele inteligente de transport si de trafic si pe orientarea spre aplicatiile viitorului, care aduc plus-valoare si scad costurile operationale – ambele fiind in centrul atentiei specialistilor din domeniu la nivel global.
Pe larg despre aceste probleme, dar si despre punctele de vedere ale soferilor din transportul express, veti putea citi in zilele urmatoare pe site-ul nostru si in numarul din noiembrie al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad