Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Adrian Tintea ocupa locul al doilea in finala internationala a RT Optifuel Challenge

Este cel mai bun rezultat inregistrat de romani in cele patru editii de pana acum ale competitiei organizate de Renault Trucks si, alaturi de faptul ca invingatorul (Plamen Ivanov) este din Bulgaria pare sa arate ca transportatorii estici chiar stiu sa faca performanta pe soselele din Europa.
La finala desfasurata la Toledo (Spania), pe un traseu de circa 33 km, dificil, cu numeroase rampe, pante si sensuri giratorii, si in conditiile unei ploi care nu s-a oprit decat in pauza competitiei, au concurat 29 de soferi din 29 de tari din Europa, Africa si America de Sud, la volanul a opt camioane Renault Trucks T Optifuel cu motor de 480 CP. Iar un camion de referinta care a circulat permanent alaturi de acestea opt permitea ajustarea rezultatelor in functie de realitatea de pe sosea (vreme, trafic sau chiar incidente – romanul a trebuit, de exemplu, sa reduca viteza la un moment dat pana la 20 km/h din cauza unui accident).
 

Reamintim ca Adrian Tintea a castigat si in 2014 etapa nationala a competitiei similare organizate de Volvo Trucks si a reprezentat Romania la finala regionala, atuurile sale cele mai importante fiind stapanirea de sine si abilitatea de a conduce economic pe orice camion sau tip de drum. Iar de data aceasta nu doar consumul a fost foarte bun (probabil cel mai bun din intregul concurs, in orice caz mai bun decat al invingatorului, acesta contand 30% in punctajul final), ci si viteza medie (care a contribuit cu alte 30 de procente). Restul punctajului provine de la testul teoretic cu 20 de intrebari (10%) si de la numarul de franari, rularea libera si consumul in zona verde (cate 10%).
Mai multe detalii despre competitie puteti citi in numarul din noiembrie al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad