Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier: Black Friday va creste cu pana la 35% volumul comenzilor zilnice

FAN Courier estimeaza o crestere cu pana la 35% a volumului comenzilor procesate zilnic, in perioada 17-24 noiembrie, cand este programata cea mai mare campanie nationala de reduceri, Black Friday. Cresterea vine pe fondul numarului tot mai mare al retailerilor care ofera discount-uri in aceasta perioada si al consumatorilor care asteapta campania de reduceri pentru a face cumparaturi masive.
 

„In ultimii trei-patru ani, Black Friday s-a transformat intr-un maraton al cumparaturilor online. De la un an la altul, datorita reducerilor atractive, tot mai multi clienti aleg sa-si inlocuiasca mare parte din produsele electronice si electrocasnice de Black Friday si tot mai multi retaileri isi construiesc oferte personalizate strict pentru aceasta campanie. Pentru noi, curierii, a devenit un varf al livrarilor care a transformat luna noiembrie in luna cu cel mai mare volum de activitate din decursul unui an. Planul de actiune pentru Black Friday inseamna pentru noi luni bune de pregatire, obiectivul principal fiind reducerea timpilor de livrare la intervale rezonabile, fara afectarea clientilor care nu sunt implicati in campanie”, a declarat Roxana Magopet, director de marketing si comunicare FAN Courier.
Cel mai puternic jucator din industria de curierat estimeaza ca media volumelor zilnice preluate si livrate va fi cu 35% mai mare fata de o zi obisnuita, incarcare care determina o activitate „la foc continuu“ pentru cei peste 5.760 de angajati FAN Courier. In 2016 FAN Courier a ridicat, transportat si livrat peste 34 de milioane de expeditii, iar Black Friday a insemnat aproximativ 1.100.000, adica 15.714 expeditii ridicate si pregatite de livrare intr-o singura ora! La nivel de angajat, in functie de destinatia coletelor, in aceasta perioada, gradul de incarcare pe curier se poate dubla chiar. „Daca intr-o zi obisnuita, media stopurilor(ridicare si livrare) pe curier este de 60-80, de Black Friday aceasta poate ajunge si la 120 de stopuri. Pentru a face fata, am crescut personalul cu 10-15% si am pregatit o echipa de interventie rapida in Bucuresti care sa sustina zonele aglomerate din tara. De la un an la altul creste numarul comerciantilor inrolati in campanie asa incat, pentru eficientizarea intregului proces pe toata durata campaniei, anul acesta, am lansat mai multe solutii destinate clientilor ocupati, care fac constant cumparaturi online“, a mai completat Roxana Magopet. Solutiile despre care vorbeste oficialul companiei se refera optiunea de plata cu cardul sau recentul serviciu de lockere eBOX, program lansat in regim pilot in Bucuresti, prin care clientii isi pot controla integral livrarea. Totodata, serviciul Collect Point prin care destinatarii pot alege deja livrarea intr-unul din cele 180 de magazine PayPoint Colet Expres din Bucuresti si Ilfov, isi va mari in curand aria de acoperire la peste 1.000 de magazine in toata tara.

Vor continua sa existe livrari cu timp de asteptare mai mare de 48 h
Ponderea cea mai mare este asteptata a fi reprezentata de electrocasnicele mari, televizoare, produse IT si fashion, iar FAN Courier a demarat si discutii cu retailerii online pentru a stabili de comun acord un program cat mai realist al livrarilor catre beneficiarul final. „A inceput sa creasca cererea de produse de Black Friday in zonele rurale in schimb. Ne preocupa constant gradul de satisfactie a clientilor si acesta este unul dintre principalele motive pentru care suntem in discutii cu retailerii in ceea ce priveste informarea clientilor cu privire la timpii reali de livrare a produselor. Ne asteptam ca si anul acesta, in ciuda investitiilor in solutii inteligente, sa existe livrari la intervale mai mari de 36-48 de ore. Este neconstructiv sa faci promisiuni fara acoperire reala pentru ca risti sa creezi false asteptari care, in timp, se vor transfera asupra business-ului”, a explicat directorul de marketing si comunicare al companiei.

 

Articole similare

Ad