Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Echipamentele portuare isi revendica locul

Ca un eveniment deja de traditie, la sfarsitul lui aprilie, in apropiere de Bucuresti, s-a desfasurat simpozionul "Experimenteaza progresul". Editia de anul acesta a evenimentului organizat de Liebherr, Genco‘93 si Fayat a adunat, pe langa un numar important de potentiali clienti din tara si din strainatate, calauziti prin centrul expozitional de oficialitati din cadrul Liebherr Romania si Germania, si reprezentanti ai fabricii de echipamente portuare si maritime Liebherr din Austria, extrem de deschisi in a-si prezenta gama si oferta, mai ales ca, din cauza utilizarii lor in cadru specializat, dar si dimensiunilor specifice, aceste tipuri de utilaje si echipamente portuare nu au putut fi expuse. Insa unele pot fi descoperite la lucru in Portul Constanta, care, prin potentialul sau, poate deveni o piata buna pentru ele.


Fabrica Liebherr de la Nenzing, din Austria, este impartita in doua mari clase de productie (utilaje de constructii si utilaje maritime), unele echipamente urmand a fi relocate in viitorul apropiat in fabrica de la Rostock, din Germania. "Nu poti transporta astfel macarale de mari dimensiuni pe sosea, mai ales din mijlocul Alpilor si prin tunele. De aceea, principalul avantaj al noii locatii este accesul la mare, care permite ca aceste utilaje, care pot fi si de 400 t si cu diametre de 40 m, sa poata fi puse direct pe vas", a precizat Patrick Pichler, sales manager in cadrul diviziei de echipamente portuare si maritime Liebherr din Austria.
Fabricile Liebherr pot oferi toate modelele de echipamente necesare operatiunilor din port, de la macarale mari, specializate pentru operatiuni cu containerele, pana la echipamente de manipulat containere si remorci pentru containere. Fiecare fabrica are o zona proprie de testare in care, inainte de a fi trimise catre un client, macaralele sunt complet asamblate si testate. "Pentru clientii din zonele scandinave din apropiere de Rostock (Suedia, Danemarca, Norvegia, Finlanda) testul final se face de obicei in fabrica, iar clientul este invitat. Apoi, in doua zile macaraua este trimisa pe vas complet asamblata, dupa descarcare devenind imediat operationala", a mai spus Pichler.

Romania poate fi o piata buna pentru echipamentele portuare
Gama LHM de macarale mobile de la Liebherr este recomandata pentru manipularea containerelor sau a marfurilor in vrac cu o productivitate de pana la 1.200 tm/h, manipularea deseurilor sau a marfurilor generale si chiar manevrarea marfurilor grele, de pana la 208 tm, printr-o simpla schimbare a dispozitivului de ridicare (carlig, spreader pentru containere sau graifar pentru marfuri vrac). "Liebherr este lider de piata cu acest model, cu peste 1.000 de unitati vandute, din care in portul Constanta lucreaza sase macarale mobile, cu diferite capacitati de ridicare", a precizat Aurel Popa

Articole similare

Ad