Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cozi de 23 km la Nadlac II si de 20 km la Varsand. Soferii de camioane asteapta si 13 ore.

Dupa trei zile de interdictie in tara vecina pentru transportul de mare tonaj, coloanele de camioane formate marti, 3 aprilie, la frontiera cu Ungaria, pe directia de intrare in Spatiul Schengen, au atins lungimi record de peste 23 km pe autostrada, inainte de Vama Nadlac II, si de peste 20 km pe DN 79A, inainte de Varsand, soferii asteptand pana la 13 ore pentru a putea iesi din tara.
De asemenea, la Nadlac I, pe DN 7, asteptarea era de trei ore si jumatate, la Bors (Bihor) de mai mult de cinci ore, in timp ce la Petea (Satu Mare), de patru ore.
 

„In primele zece ore de la ridicarea restrictiilor, prin punctele de trecere de la frontiera de vest a Romaniei aflate pe raza judetelor Arad, Bihor si Satu Mare, s-au efectuat formalitatile de frontiera pentru aproximativ 4.000 de automarfare, din care 3.100 pe sensul de iesire din tara. Mentionam ca timpul alocat pentru efectuarea controlului unui automarfar, de politistii de frontiera romani, se pastreaza in media de 2-5 minute/camion”, precizeaza Politia de Frontiera intr-un comunicat remis marti.
Ungaria a ridicat luni, la ora 23,00, restrictiile pentru traficul greu impuse trei zile, in perioada Pastelui Catolic. Aglomeratia de la frontiera cu Ungaria se intinde pe cel putin 24 de ore, timp in care alte sute de camioane vor ajunge la granita. Tranzitarea punctelor de trecere a frontierei de autoturisme si autocare nu este afectata de aglomeratia de pe arterele dedicate camioanelor, se arata in comunicatul news.ro.

Articole similare

Ad