Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Veniturile Gefco Group au crescut cu 5,1% anul trecut

Veniturile Gefco Group anul trecut au totalizat 4.4 miliarde €, in crestere cu 5.1% de la 4.2 miliarde € in 2016, cu indicele EBITDA in crestere de 16% la 201 milioane €.
Cifra de afaceri a crescut cu 5.1% la valoarea de 4.4 miliarde €, iar EBITDA a crescut cu 16% la valoarea de 201 milioane €. Vanzarile catre clientii de pe piata au avut o crestere de 8,1%, sustinuta de dezvoltarea puternica a conturilor globale importante. „Strategia noastra continua sa genereze crestere economica, dupa cum arata cresterea de peste 8%, in fiecare an, a veniturilor obtinute de la clientii de piata. Programul nostru de excelenta operationala, lansat in 2014, a inregistrat progrese puternice in ceea ce priveste transformarea diviziilor istorice, generatoare de pierderi, ale companiei si a atins un punct de referinta in 2017, atat in ceea ce priveste activitatile noastre Overland, cat si cele de Freight Forwarding care au generat profit.”, a declarat Luc Nadal, Presedintele Consiliului de administratie al Gefco.
 

Grupul si-a majorat venituri obtinute de la clientii de piata cu 8,1%, prin castigarea unor contracte importante pe piata auto precum cele cu Jaguar-Land Rover, Volkswagen, Tesla, Audi, Volvo, Renault-Nissan si, de asemenea, Carglass si London Electric Vehicles. Compania a continuat, de asemenea, extinderea accelerata in sectorul non-auto cu noi contracte in domeniul alimentar, al celui de retail si al modei (Amazon, Baron de Rotschild, Kiabi, LC Waikiki si L'Oréal), energie (Gazprom Neft-Supply), industriei aerospatiale (Severstal), producatorilor industriali (Severstal), biostiintei si sanatatii (Fresenius, Procter and Gamble), demonstrand abilitatile si capacitatile unice ale organizatiei. Vanzarile din domeniile non-auto reprezinta acum peste o treime din veniturile non-PSA ale Gefco.
GEFCO a implementat anul acesta initiative de inovare in intreaga organizatie si a infiintat un Laborator de Inovare dedicat, pentru a identifica, sustine si explora ideile interne. Compania se va concentra, de asemenea, pe abordarea sa de tip „testare si invatare“ pentru a examina noi tehnologii relevante care intra pe piata, in scopul de a determina capacitatea lor de a ajuta clientii sai sau de a imbunatati eficienta. Sunt in curs de desfasurare scheme pilot intr-o gama larga de procese, inclusiv analize de date (cum ar fi „internetul tuturor lucrurilor” – IoT,  analiza volumelor mari de data – Big Data, Inteligenta artificiala, Blockchain), platformele Meta si robotizarea mijloacelor de productie.

Articole similare

Ad