Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Distributia la nivel national cu vehicule electrice cere o infrastructura mai dezvoltata

In conditiile in care DHL a ajuns in Germania sa isi produca propria masina electrica, Catalin Olteanu, director comercial al ALD Automotive, precizeaza in cadrul conferintei BusinessMark, Electric Drive 2018, ca in Romania, pe zona de curierat si distributie la nivel national nu au fost primite semnale ca se doreste crearea unor flote de vehicule electrice. Pe de alta parte, se observa in zona de distributie la nivel local ca variantele de masini electrice sau hibrid sunt din ce in ce mai testate.
 

„Pentru distributia la nivel national este nevoie de o autonomie putin mai mare. Atunci cand o masina parcurge 50.000 km/an, parcursul zilnic este destul de mare. Ca urmare, partea de logistica intervine un pic mai pregnant fata de varianta in care sunt parcursi doar 100-200 km/zi. Insa sunt sigur ca producatorii de vehicule vor extinde tehnologia electrica si hibrid cat mai rapid la masinile comerciale. Deja vedem din ce in ce mai multi jucatori, inclusiv asiatici, care lanseaza modele noi electrice sau hibrid, astfel ca, in mod sigur, vehiculele comerciale de serie vor deveni din ce in ce mai performante“, a punctat Catalin Olteanu, amintind ca exista deja sosele pe care transportatorii circula cu autotractoare incarcate electric precum troleibuzele, insa cu sina pe jos. „Aceasta va fi o alta nisa in care, chiar si o economie de numai doi euro/km, conteaza extrem de mult.“
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad