Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

ICT Logistics: Cum reusesc transportatorii sa-si respecte timpii de livrare in Romania

Daca in trecut transportatorii si casele de expeditii le ofertau clientilor timpul de tranzit in zile, incepand cu anul 2007 competitia acerba in piata de profil si nevoile din ce in ce mai sofisticate ale clientilor, au schimbat mentalitatea transportatorilor care au trecut la stabilirea timpului de tranzit in ore, arata ICT Logistics, companie daneza pe piata locala de transport si logistica.

„Problema nu este timpul de tranzit in sine, cat garantarea acestuia. De exemplu, in industria auto sau in industria metalurgica, unde exista linii mari de productie, o «mica» intarziere din partea transportatorului conduce la oprirea liniei de productie a clientului. Insa, cu dispecerate care lucreaza 24/7, prin parteneriate cu depozite, sau prin alternarea a 2 sau 3 soferi pe camion, casele de expeditii din Romania fac posibila respectarea timpilor de tranzit in ore. Asa reusesc jucatorii din logistica sa ofere solutii de transport ca in Germania pe infrastructura din Romania“, explica Mihai Teodorescu, country manager ICT Logistics. In Romania exista un sistem radial de sosele, ceea ce permite distributia destul de facila din Bucuresti catre alte orase. Problemele apar atunci cand se incearca legatura intre alte orase mari ale tarii, ca de exemplu Timisoara – Cluj, Arad – Iasi etc. Trecerea peste munti, timpul de asteptare pe autostrada, lipsa unor sosele de centura sau zonele de nord si de nord-est ale tarii pot dubla un transport normal de 3 ore.
„In Romania transportatorii care au camioane de 20 de tone platesc o taxa anuala de drum in valoare de 1210 euro. Romania, la fel ca tari precum Bulgaria si Danemarca utilizeaza sistemul de taxare de tip vigneta, care se aplica indiferent de gradul de poluare al autovehicului sau de numarul de kilometri parcursi pe autostrada“, se mai arata in comunicatul companiei. In Europa, taxa de drum diferentiata in functie de normele de poluare este un mijloc prin care tarile sprijina masinile cu un grad de poluare cat mai mic. In acest moment, tarile din UE practica unul dintre cele 3 tipuri de taxare pe autostrazi: taxa maut, vigneta si taxa la bariera. „ICT Logistics este o companie care sprijina ideea de “transport verde” de aceea, toate vehiculele utilizate sunt conforme cu cele mai noi norme europene de poluare.“

Articole similare

Ad