Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Starbucks livreaza cafea in China prin reteaua Alibaba

Pentru a ajunge la milioane de consumatori chinezi si a impulsiona vanzarile pe piata asiatica, Starbucks incheie un parteneriat cu gigantul jucator din comertul electronic, Alibaba. Astfel, Starbucks a anuntat ca, incepand cu luna viitoare, va livra in 150 de magazine din Beijing si Shanghai, utilizand platforma Ele.me de livrare a alimentelor la cerere. Platforma, apartinand Alibaba, gazduieste 3 milioane de utilizatori inregistrati, catre care livreaza in principal comenzi alimentare, dar si medicamente si flori.

Flota a fost customizata special, pentru a putea transporta bauturile livrate de Starbucks. Dupa proiectele pilot de la Beijing si Shanghai, programul de livrare se va extinde la peste 2.000 de magazine din 30 de orase din China.
Pe langa vanzarile via Ele.me, Starbucks va intra si in supermarketurile Hema ale Alibaba, in Hangzhou si Shanghai, in asa-numitele „bucatarii de livrare Starbucks“ care se vor ocupa de comenzile online.
De asemenea, Starbucks si Alibaba lanseaza un magazin virtual Starbucks, prin integrarea ambelor platforme mobile pentru clienti, printre care Starbucks Rewards, Taobao, Alipay, Tmall si Koubei. In cadrul ecosistemului de aplicatii, cumparatorii vor putea sa comande o bautura Starbucks sau sa ii trimita unui prieten, folosind platforma sociala de cadouri „Say it with Starbucks“.
Cu consumul de cafea in crestere in China, Starbucks vede oportunitatea de extindere pe o piata care in mod traditional a optat pentru ceai.
Starbucks a intrat pentru prima data in China in 1999. In acest an, compania intentioneaza sa deschida 600 de magazine noi in China, astfel incat la sfarsitul anului fiscal 2022 sa opereze 6.000 de magazine in 230 de orase din China.

Articole similare

Ad