Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nokian Heavy Tires investeste intr-un centru de cercetare pentru anvelope de camion

Cu o cerere de anvelope premium pentru camioane tot mai mare, producatorul finlandez Nokian Heavy Tires construieste in 2019 un nou centru de cercetare si dezvoltare in Nokia, Finlanda. Centrul modern de cercetare si dezvoltare accelereaza faza de testare a noilor modele de anvelope, anunta compania.
 

„Aceasta este cea mai remarcabila investitie in dezvoltarea de anvelope pentru masini de mare tonaj din intreaga istorie Nokian Tyres“, afirma Kalle Kaivonen, director R & D, Nokian Heavy Tires. Noul Centru de Cercetare si Dezvoltare, cu o suprafata de aproximativ 3.500 metri patrati, face parte dintr-o crestere substantiala a capacitatii de productie. Anul trecut, Nokian Heavy Tires Ltd, parte a grupului Nokian Tyres, a raspuns la cererea tot mai mare de anvelope la nivel global cu o investitie in cercetare, dezvoltare si productie de aproximativ 70 de milioane de euro si un obiectiv de crestere a capacitatii de productie de 50%, planificate pentru o perioada de 3 ani. „Prima etapa a extinderii fabricii de productie este incheiata, iar cea de-a doua va fi gata in aprilie 2019. In vara anului 2019 vom incepe instalarea de noi echipamente", afirma Pasi Antinmaa, directorul fabricii Nokian Heavy Tires.
Nokian Heavy Tires produce anvelope pentru masini de mare tonaj din toate domeniile, de la silvicultura si agricultura, pana la minerit si transport. In noul centru de cercetare si dezvoltare, toate testarile interne vor fi realizate in aceeasi unitate si in apropierea liniilor de productie, toate fiind situate in Nokia. Operarea va fi astfel extrem de eficienta.
 
Revolutia vehiculelor fara pilot se apropie
Datorita noilor echipamente moderne de testare ale Centrului de Cercetare si Dezvoltare si culegerii de date din ce in ce mai specifice, Nokian Heavy Tyres va conduce fara indoiala revolutia din segmentul masinilor de mare tonaj. Noile inovatii vor permite dezvoltarea de solutii in premiera. De exemplu, pentru a functiona in conditii de siguranta si previzibil, fara experienta si estimarea conducatorului auto, sistemul de directie al vehiculului fara pilot impune cerinte mai ridicate pentru industria anvelopelor.
„Vom vedea si tractoare fara pilot, iar acestea au nevoie de anvelope premium si de datele complete ale acestor anvelope, pentru a garanta o directie sigura si precisa", adauga Kaunisto.

Articole similare

Ad