Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CTE Trailers, 25% cota de piata la frigorifice

Desi industria automotive este foarte bine reprezentata in Romania, CTE Trailers a vandut in 2018 mai putine prelate mega pentru acest tip de transport, cel putin la clienti mici, unde ele au reprezentat pana la 20% din totalul livrarilor. Pentru clientii de flote ponderea vehiculelor pentru transport de componente auto este insa in continuare mare.
Compania are clienti de flote care au preferat leasingul operational, mai ales daca e vorba de configuratii speciale, achizitionate pentru un anumit contract, dar, asa cum remarca Ovidiu Pintilie, preferinta pentru acest tip de finantare nu este la fel de mare ca atunci cand vine vorba de camioane.
 

La semiremorci cu temperatura controlata, CTE Trailers are aceeasi cota din 2017, de circa 25%, si se regaseste tot pe locul al doilea, rezultatele din 2018 nefiind chiar la nivelul asteptarilor. O categorie aparte de clienti, dar care nu cumpara mai mult de cateva zeci de unitati pe an, sunt firmele de curierat si cele care transporta electronice si electrocasnice, care folosesc dube inchise, cu podea dubla sau cu un singur nivel.
In ceea ce priveste gama sasiurilor pentru containere, unde piata totala din Romania nu este mai mare de 110-120 de unitati/an, CTE Trailers avea la final de noiembrie o cota de 83%, cu sanse mari sa creasca in ultima luna chiar pana la 90%, deoarece mai avea de livrat cateva unitati. Clientii din domeniu lucreaza mai ales in Comunitate, cei care au activitatea in Portul Constanta preferand sa achizitioneze echipamente rulate. „Si noi am livrat in 2018 circa 20 de unitati rulate“, declara Ovidiu Pintilie, „dar disponibilul pe acest segment este foarte redus, sau, daca se gasesc sasiuri rulate, ele sunt prea vechi“.

Articole similare

Ad