Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ford prezinta noul Ranger cu motor diesel EcoBlue de 2.0 litri

Ford a dezvaluit miercuri, 23 ianuarie, in premiera, noul Ford Ranger, disponibil cu motorul diesel EcoBlue de 2.0 litri cu reducere catalitica selectiva (SCR), ce promite o economie de carburant de pana la 9%. Noul pick-up le va oferi clientilor europeni, incepand cu mijlocul anului 2019, mai multa putere, mai multa eficienta, un nivel mai ridicat de rafinament si tehnologii avansate de asistenta a soferului.
 

Ranger este primul vehicul din segment care ofera in echiparea standard Sistemul de asistenta pre-coliziune cu depistarea pietonilor (Pre-collision Assist with Pedestrian Detection) si Limitatorul de viteza inteligent (Intelligent Speed Limiter), arata Ford. Pe noua versiune sunt disponibile, de asemenea, Sistemul de asistenta activa la parcare (Active Park Assist) si o gama deja existenta de tehnologii avansate de asistenta a soferului care au rolul de a reduce stresul la volan si de a limita efectele unor nedorite coliziuni.
Ford Ranger introduce sofisticatul motor diesel Ford EcoBlue de 2.0 litri cu reducere catalitica selectiva (SCR) pentru emisii optimizate, care ofera o economie de carburant cu pana la 9% in combinatie cu noua transmisie automata cu 10 trepte. Gama include si versiunea Bi-turbo a motorului EcoBlue de 2.0 litri, de 213 CP si 500 Nm. Celelalte versiuni sunt cele de 130 CP si 340 Nm, urmata de versiunea intermediara de 170 CP si 420 Nm. Daca in versiunea Bi-turbo consumul mediu este de 9,2 l/100 km, pentru cea de 130 CP producatorul anunta un consum de 8 l/100 km, respectiv 8,3 l/100 km pentru varianta de 170 CP. Propulsorul este cuplat la o cutie manuala, cu sase trepte, in timp ce versiunile de 170 si 213 CP sunt disponibile cu o noua transmisie automata cu 10 rapoarte ale carei performante si durabilitate au fost deja dovedite pe diverse modele ale gamei: de la pick-up-ul Ford F-150 pana la noul Ford Mustang. Cu rapoarte active pe o gama larga de turatii si cu elemente tehnologice precum Adaptive Shift Scheduling, sistem care-i permite cutiei sa se adapteze la conditiile de rulare aflate in continua schimbare, noua transmisie permite selectarea automata a treptei optime pentru performanta, consum sau rafinament, in functie de scenariile de moment, mai spune producatorul american. „Informatiile de inginerie Ford bazate pe cicluri reale de rulare indica o imbunatatire a consumului cu pana la 9% pentru versiunile cu transmisie automata si de pana la 4% pentru cele cu transmisie manuala in comparatie cu variantele asemanatoare de pe motorizarile anterioare.“

Ford Ranger va fi disponibil in versiunile de caroserie Regular Cab, Super Cab si Double Cab, ofera un sistem de tractiune integrala in echiparea de baza. Modelul este disponibil si cu pachetul de infotainment Ford SYNC 3 si modemul on-board FordPass Connect.

Articole similare

Ad