Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Importuri sustinute de autobuze si autocare second-hand in 2018

Nu mai putin de 1.390 de autobuze si autocare rulate au fost aduse anul trecut in Romania, putin peste volumele din 2017, potrivit evidentelor Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), iar pe langa acestea alte 978 de vehicule second-hand au fost tranzactionate pe piata interna, cu 25% mai mult decat in anul precedent. Pe primul loc in topul preferintelor companiilor romanesti pentru vehicule second-hand importate din Uniunea Europeana ramane si in 2018 Mercedes-Benz, cu nu mai putin de 430 de unitati, urmat de brandul-sora Setra, lider incontestabil multi ani la rand, din care au fost inmatriculate 316 vehicule. Pozitia a treia in topul inmatricularilor de autobuze rulate revine, ca de obicei, MAN, cu 131 de unitati, urmat de Otokar, cu 100.
 

Vanzarile de autobuze si autocare noi aproape ca s-au dublat in 2018 comparativ cu anul precedent, ajungand la 470 de unitati. Cresterea a fost data in special de livrarile de autobuze destinate transportului urban
Cele mai mari vanzari pe segmentul autobuzelor noi a fost realizat de Mercedes-Benz, cu 51 de unitati, urmat la scurta distanta de Isuzu, cu 46 de vehicule. Acesta din urma si-a adjudecat pozitia secunda pe final de an, odata cu livrarile de autobuze urbane pentru Primaria Iasi. Podiumul este completat de Iveco, pe trei, cu 41 de unitati. Pe locurile patru si cinci se situeaza carosierii romani C&I si Dypety, cu 24 si respectiv 21 de autobuze, urmati de constructorii turci Karsan si Otokar, ambii cu cate 20 de vehicule noi vandute in 2017. Restul producatorilor au vandut sub 6 unitati, iar segmentul autocarelor este in continuare in suferinta.

Articole similare

Ad