Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel, parte a initiativei „Eroii logisticii“, de combatere a crizei de personal

Campania va incepe in a doua jumatate din 2019 in Germania, la nivel federal, si se adreseaza in primul rand persoanelor aflate la inceputul carierei si celor ce cauta un loc de munca, avand ca scop imbunatatirea imaginii publice si o vizibilitate si o raza de actiune mai mari ale celei de-a treia ramuri economice ca marime. La aceasta actiune participa mai multe asociatii, uniuni, media si companii apropiate domeniului logistic, ale caror eforturi comune se asteapta sa aiba un impact mai mare decat daca ar actiona fiecare separat.

Kögel reuseste, datorita unor campanii cuprinzatoare, sa atraga atentia asupra acestor domenii de activitate mai ales in randul absolventilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca. Iar Petra Adrianowytsch, directorul general al companie, declara ca „initiativa ne-a atras imediat, deoarece ramura noastra de activitate trebuie sa contracareze urgent lipsa de cadre tinere si specialisti si mai ales lipsa de soferi profesionisti. Prin Logistikhelden dam ramurii de activitate o fata umana si nu doar ca ii entuziasmam astfel pe oamenii din interiorul si din afara logisticii, ci avem grija ca multele domenii profesionale logistice sa isi recapete respectul pe care il merita.”
Producatorul de semiremorci pune un mare accent pe interesele soferilor si de aceea a prezentat la IAA 2018 modelul Trucker Trailer (KTT), iar la bauma 2019 prezinta Kögel Trucker Tipper, rezultatul unui sondaj de opinie realizat in randurile soferilor profesionisti la Truck Grand Prix, la festivalul Wolfsmeile si la motelurile de pe autostrada, pe tema „semiremorca perfecta si usor de utilizat pentru soferii de camion“. Si prin aceasta doreste sa impulsioneze marirea atractivitatii activitatii dure de zi cu zi a conducatorilor auto profesionisti.
Initiativa „Eroii logisticii“ a aparut in cercul tematic „Imaginea logisticii“ al BVL (Bundesvereinigung Logistik e.V.) si de atunci agentii specializate au dezvoltat planuri concrete pentru campanie, iar BVL a pus la dispozitie o finantare initiala. Elementul central al campaniei este reprezentat de Eroii logisticii, care sunt ambasadorii simpatici si credibili ai eficientei si profesionalismului tuturor domeniilor de actiune din aceasta industrie. Ei sunt oameni din diferite firme, care povestesc istorii palpitante din viata profesionala de zi cu zi. Pe afise, in anunturi, pe internet si prin canalele uzuale ale mediilor sociale, precum si prin portaluri video, Logistikhelden prezinta date concrete, cum ar fi kilometrajul parcurs anual de un sofer profesionist sau numarul de colete livrate in cadrul logisticii umanitare. Aceste motive, prin limbajul vizual si coloritul puternic, au o valoare de recunoastere ridicata.
Frauke Heistermann, purtatoare de cuvant a cercului tematic si membra a comitetului director al BVL, este optimista cu privire la faptul ca se vor colecta sume suficiente de la sustinatori, „cu sapte cifre“, pentru avea o campanie de succes si a dezvolta presiunea publicitara necesara.

Articole similare

Ad