Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Logistik Schmitt testeaza mobilitatea electrica a modelului eActros intre Ötigheim si Rastatt, pe 168 km

Daimler Trucks, lider in electrificarea vehiculelor comerciale, testeaza impreuna cu clientii posibilele aplicatii in care mobilitatea electrica este viabila din punct de vedere economic si posibila fara o infrastructura publica. Cel mai recent exemplu este demararea unui test practic in primavara acestui an cu un eActros pe drumul B462, langa Rastatt (Baden-Württemberg), impreuna cu firma de transport Logistik Schmitt. Cu un an inainte ca traseul sa intre in functiune pentru camioanele alimentate de linii catenare, camionul de 25 t va acoperi o distanta zilnica de aproximativ 168 km in trei schimburi de operare, in regim silentios si fara emisii. In etapa urmatoare, testele comparative vor fi efectuate cu eActros cu tonaj mai mare, pe linia-proiect eWayBW, in primavara lui 2020, dupa instalarea infrastructurii de linii catenare. „Suntem pe drumul cel bun cu conceptul eActros. Suntem incantati ca Logistik Schmitt utilizeaza acum eActros in zona Murgtal si asteptam cu nerabdare sa facem noi descoperiri interesante in practica operationala, inclusiv in ceea ce priveste testele comparative ulterioare din proiectul liniei catenare“, declara Stefan Buchner, director Mercedes-Benz Trucks.

In etapa urmatoare, testele comparative din proiectul de catenare vor fi realizate cu o versiune mai grea a eActros (tractor cu semiremorca). „eActros-ul a fost lansat pe drumurile publice in iunie 2018 si a acoperit deja peste 30.000 km. Acum, parcurgerea celor aproape 200 de kilometri se dovedeste absolut realista. eActros isi indeplineste sarcinile de transport indiferent de ruta sau de alti factori. Cheltuielile legate de instalarea unei statii de incarcare la sediul fiecarui client sunt relativ scazute. Exista toate semnele ca suntem pe drumul cel bun. Scopul nostru este de a avea in 2021 camioane de productie in serie, fara emisii si silentioase, care functioneaza in orase la acelasi nivel economic cu vehiculele diesel“, a mai spus Stefan Buchner.
Mai multe amanunte puteti afla din numarul urmator al revistei Tranzit.

Articole similare

Ad