Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Continua lucarile de reabilitare pe DN76 Deva-Oradea

Lucrarile la tronsonul 5 (Stei – Beius), in lungime de 31 km, al DN 76 urmeaza sa reinceapa saptamana aceasta, pe data de 15 martie, odata cu inceperea sezonului de constructii. Se estimeaza ca receptia la finalizarea lucrarilor pe acest sector de drum va avea loc in aprilie, a.c.
Tot pentru 15 este programat debutul lucarilor pentru tronsonul 3 (Ionesti – Varfurile), cu o lungime de aproximativ 14 km, dupa ce in noiembrie anul trecut  a fost semnat contractul de executie a lucrarilor care vor dura 12 luni, cu Asocierea SC SYLC CON TRANS si HYDROSTROY AD.

Pe 18 martie Asocierea DACIA FABER si TOTAL CONSTRUCT va incepe lucrarile de consolidare la km 86+500 al DN 76, pe sectorul Cristioru de Jos – Varfuri, unde a avut loc o alunecare de teren. Contractul a fost semnat pe 13 martie 2019, ca urmare a intocmirii unui proces verbal de calamitate. Constructorul are la dispozitie patru luni luni pentru punerea in siguranta a drumului, astfel incat sa fie evitata blocarea circulatiei si consolidarea  terenului cu coloane forate in adancime.
Anul acesta se vor finaliza lucrarile si pe lotul 3 al sectorului de aproximativ 15 km, care face parte din tronsonul 6 ( Beius-Oradea) al DN 76.  
Contractul a fost semnat in august 2018 cu asocierea SC DRUM ASFALT SRL – SC TRAMECO SA – SC DRUMURI BIHOR SA, care a inceput lucrarile inca din  octombrie 2018.
Tot pentru tronsonul 6, Beius – Oradea, CNAIR intentioneaza sa semneze anul acesta inclusiv contractele pentru reabilitarea loturilor 1 si 2, in lungime totala de peste 32 km.
Pentru contractele destinate reabilitarii celor doua loturi, ofertele deschise in ianuarie 2019 se afla acum in perioada de evaluare.
In ceea ce priveste reabilitarea tronsonului 4 (Varfurile – Stei), cu o lungime de peste 33 de km, anul acesta va fi lansata o noua licitatie, dupa ce fostul antreprenor a abandonat lucrarile. In acest moment este deja actualizata documentatia de atribuire, dupa ce a fost realizata o expertiza tehnica a lucrarilor executate de vechiul antreprenor.
CNAIR precizeaza ca tronsonul 1 (Soimus-Brad), in lungime de peste 30 km a fost receptionat si deschis circulatiei inca din decembrie 2017, iar pentru tronsonul 2 (Brad-Ionesti), cu o lungime de apropape 20 de km receptia finala a avut loc in decembrie 2018.

Articole similare

Ad