Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AsstrA, o punte de transport intre fronturile litigiilor comerciale

In ciuda asa-numitelor razboaie comerciale dintre SUA, Europa si Rusia, furnizorul de servicii de transport si logistica AsstrA-Associated Traffic AG, care ofera asistenta completa clientilor, door-to-door, raporteaza o crestere de 27% a volumului transatlantic de marfa in 2018, comparativ cu anul anterior. "Piata de transport maritim si aerian de marfa intre Europa si SUA este saturata. Chiar daca porturile americane se confrunta in prezent cu o congestie ridicata, din cauza lipsei soferilor si a platformelor pentru transportul containerelor, clientii AsstrA depasesc aceste provocari si au livrari complete datorita relatiilor stabile ale AsstrA cu companiile aeriene si maritime care deservesc anumite linii comerciale (TLs)", subliniaza Vladislav Lagun, director de dezvoltare al Trade Lane din cadrul AsstrA-Associated Traffic AG.

In transportul pe liniile comerciale intercontinentale, sarcina principala este intotdeauna alegerea modului optim de rutare si livrare. Preturile si timpii de tranzit depind in mare masura de destinatia livrarii, conditiile de piata ale subcontractantilor si infrastructura de transport disponibila pentru incarcare si descarcare. De asemenea, cerintele clientilor privind tipul de incarcare, timpul de tranzit si incarcatura influenteaza procesele decizionale. Insa, datorita experientei si competentelor managerilor si expertilor AsstrA TL, fiecare client poate afla cele mai bune preturi de expeditie, poate profita de cele mai bune oportunitati in orice moment al anului si poate avea acces la o gama larga de optiuni alternative de livrare. Cu o abordare holistica a organizarii lantului logistic, livrarile sunt mai rapide, iar resursele umane, de transport si logistica, sunt optimizate. "Clientii Grupului AsstrA au avantajul unor servicii de transport aerian si maritim organizate de personalul nostru din porturile si terminalele europene si de partenerii dedicati din SUA. In plus, AsstrA Partners ofera si servicii cu valoare adaugata, cum ar fi vamuirea sau asigurarea tuturor riscurilor", a spus Vladislav Lagun. "Clientii au acces la proiectarea serviciilor de logistica care acopera diferite aspecte, precum evaluarea riscurilor, pregatirea autorizatiilor necesare si organizarea masuratorilor din timpul transportului. Feedback-ul privind performanta KPI si raportarea inspectorilor sunt alte beneficii importante pentru clienti."

Articole similare

Ad