Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel Cargo Rail nu putea lipsi de la München, in conditiile avantului luat de intermodal

Printre modelele expuse de Kögel la targul de transport si logistica de la München se numara si semiremorca multimodala Cargo Rail cu echipament Ro-Ro de mare rezistenta si cu sistem Kögel Telematics, vehicul care, datorita posibilitatilor flexibile de utilizare rutiera, feroviara si navala, poate folosi avantajele transportului cu feribotul si trenul pe rutele principale si camionul doar la inceputul si sfarsitul cursei. Aceasta face parte din generatia NOVUM, lansata in 2018, si are cadrul exterior optimizat si caroseria imbunatatita, drept pentru care nu doar ca este mai robusta, ci simplifica si manipularea in utilizarea zilnica. In plus, are un grad foarte inalt de personalizare si poate fi adaptata la cerintele specifice ale firmelor de transport.

In versiunea de baza, semiremorca are o masa proprie care porneste de la circa 6.350 kg, iar capacitatea portanta a podelei este proiectata pentru sarcini pe osia stivuitorului de pana la 7.200 kg. Cele 13 perechi de suporturi de ancorare standard incluse sunt acum prevazute cu carlige de prindere laterale, pentru o manipulare mai usoara, si au o sarcina de tractiune de 2.500 kg, iar la stand a fost prezentat cadrul exterior din otel perforat Vario Fix, prevazut cu optiunea a 24 perechi de suporturi de ancorare cu o sarcina de tractiune de 2.500 kg pe fiecare inel, pentru o asigurare optima a incarcaturii.
Cargo Rail poate fi incarcat usor pe tren gratie inelelor de prindere integrate in cadru, protectiei clestilor prelatei fabricate din tesatura de aramida si axelor speciale din varianta feroviara. Semiremorca este certificata conform DIN EN 12642 Code XL, fiind astfel proiectata pentru transportul cu trenurile de marfa rapide, cu o viteza de pana la 140 km/h.
Modelul de la targ este dotat optional cu echipament Ro-Ro de mare rezistenta, pentru a permite transportul naval neinsotit si cu feribotul. Echipamentul include o intaritura pe diagonala intre elementul longitudinal si cadrul exterior, o placa glisanta inchisa cu o grosime de 10 mm, o placa principala cu o grosime de 10 mm, doua supape de aspiratie si patru perechi de inele de fixare de mare rezistenta cu o sarcina de incercare de 12.000 kg. Din dotare mai fac parte suporturile de semiremorca ranforsate in varianta pentru feribot cu rotile.
Modelul Kögel Cargo Rail din generatia NOVUM este disponibil si in alte variante, cu o gama larga de dotari individuale, printre care diverse pachete pentru asigurarea incarcaturii, dotari Ro-Ro, pereti laterali, dotari TIR, o vana pentru bobina s.a.

Articole similare

Ad