Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier, din nou castigatorul Superbrands

FAN Courier, liderul pietei locale de curierat, castiga, pentru a doua oara, competitia Superbrands, program international care recompenseaza reputatia si popularitatea de care se bucura, in randul consumatorilor, companii din peste 89 de tari. Este pentru prima oara in istoria locala a programului cand o companie romaneasca primeste de doua ori in mai putin de 5 ani titlul de Superbrands. Primul titlu Superbrands a fost acordat companiei FAN Courier in 2017.

„Suntem bucurosi si onorati sa fim desemnati castigatori intr-o competitie la care au participat peste 1.500 de branduri. Titulatura confirma si ne obliga, in egala masura, sa continuam eforturile si investitiile pe care FAN Courier le-a facut in ultimii 20 de ani nu doar pentru a se dezvolta, ci mai ales pentru a-si pastra pozitia de pionier si lider in piata de curierat locala”,  a declarat Roxana Magopet, director de marketing si comunicare al FAN Courier. Superbrands, competitie care recompenseaza reputatia brandurilor dintr-o tara, bazandu-se pe opiniile consumatorilor  locali, a fost lansata in 1995 in Marea Britanie, peste 20.000 de branduri din 89 de tari intrand in competitie de-a lungul timpului. Romania a devenit membra si a lansat programul la nivel local in 2010, peste 1.500 de branduri din 59 de industrii fiind inscrise la editia 2019 a Superbrands. Criteriile de jurizare folosite de echipa formata din 27 de experti reprezentativi includ dinamica, leadership-ul companiei dar si nivelul de incredere si siguranta pe care il confera clientilor. In Romania, programul Superbrands se bazeaza pe cercetarea realizata de compania Ipsos. In cei peste 20 de ani de activitate, FAN Courier a investit peste 135 de milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii si cresterea gradului de satisfactie in randul clientilor si a devenit unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 6.600 de angajati in toata tara. Liderul pietei de curierat isi bazeaza strategia de dezvoltare si investitii pe feedbackul constant primit de la clienti si alege solutii inovatoare pentru a veni in intampinarea nevoilor acestora.

Articole similare

Ad