Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Coca-Cola HBC Romania, Paviani si Scania colaboreaza pentru un transport mai „verde“

Compania Coca-Cola HBC Romania, in parteneriat cu furnizorul de transport Paviani Eurocar si Scania, folosesc in premiera un camion care functioneaza pe baza de gaz natural comprimat (GNC), combustibil ce permite reducerea cu 15% a emisiilor de CO2, fata de cele produse de un camion clasic, alimentat cu motorina.
Camionul, pus la dispozitie de Paviani Eurocar si Scania, va efectua curse intre cele 18 depozite ale Coca-Cola HBC de pe teritoriul Romaniei.

Initiativa, aflata in stadiul de proiect-pilot, este comunicata in cadrul platformei de sustenabilitate „Dupa Noi“. Lansata in 2016, platforma reflecta filosofia Coca-Cola HBC de a lasa in urma o lume mai buna prin protejarea mediului si a resurselor, prin implicarea in proiecte relevante pentru comunitate si promovarea valorilor si traditiilor din Romania. „Grija fata de mediu si sustenabilitatea sunt piloni importanti din strategia pe termen lung si scurt a companiei, integrate in toate operatiunile pe care le derulam. Printre masurile pe care le luam pentru reducerea impactului pe care il avem asupra mediului se numara si reducerea emisiilor de CO2 rezultate din activitatile de transport si distributie a bauturilor noastre. Obiectivul nostru este ca, dupa finalizarea perioadei de testare, sa ne extindem la o flota mai mare de astfel de camioane. Coca-Cola HBC Romania foloseste in procesele de productie doar energie din surse regenerabile si curate si a redus deja, in 2017 fata de 2015, cu 7% nivelul emisiilor celor trei fabrici din Romania si cu 15% consumul de apa implicat in procesele de productie. Acestea – si multe alte masuri pe care le luam pentru protectia mediului si sprijinirea comunitatilor – fac din compania noastra cea mai responsabila companie de pe piata locala, conform studiului CSR Index din ultimii trei ani”, a declarat Jevgeni Rudkovski, SCM al Coca-Cola HBC Romania, completat de Alexandru Paun, director al companiei de transport Paviani: „m-am alaturat proiectului din doua motive: in primul rand, nu putem privi nepasatori cum casa noastra se degradeaza din ce in ce mai mult. Aerul, apa, solul, sunt grav afectate de poluarea mediului. Cu totii putem lua masuri, chiar si la scara mai mica, daca realizam ca schimbarea porneste de la fiecare dintre noi.  Apoi, este provocarea profesionala: a fi in pas cu tehnologia, pentru mine, inseamna evolutie, iar a testa si aplica solutiile inovatoare printre primii nu poate decat sa-mi aduca o satisfactie enorma.”
Mihai Pasol, Director de Marketing & Comunicare la Scania Romania, considera ca protejarea planetei si a mediului trebuie sa fie, azi, una dintre cele mai importante prioritati pentru orice companie si persoana de pe planeta. „Numai cand ne unim fortele cu alti jucatori cheie, vom putea atinge aceste obiective ambitioase. Prin acest parteneriat, vom avea o pozitie unica pentru a implementa solutii inteligente, eficiente si sustenabile pentru transportul si logistica noastra. In ultimii ani am demonstrat ca trecerea catre un transport comercial sustenabil a inceput sa functioneze, iar piata raspunde. Totusi, trebuie facut mai mult pentru a diminua efectul nociv al emisiilor gazelor de sera.  Nimeni nu poate face asta singur, ci doar prin cooperare vom reusi. Fundatia pe care o punem acum este un pas important, reprezentand modalitatea in care vom realiza o schimbare reala.”

Articole similare

Ad