Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

UPS lanseaza un nou serviciu international de transport pentru a sustine cresterea e-commerce

UPS lanseaza UPS Economy, un nou serviciu care raspunde nevoilor comerciantilor mici si mijlocii si care conecteaza destinatii e-commerce cheie din intreaga lume. Serviciul va fi initial disponibil pentru clientii din SUA, Canada, China, Hong Kong si Marea Britanie, urmand a fi extins si pe alte piete cheie globale in viitorul apropiat.

In conditiile in care vanzarile e-commerce transfrontaliere la nivel global sunt estimate sa ajunga la 1 trilion de dolari pana in 2020, UPS (NYSE:UPS) lanseaza UPS® Economy, un nou serviciu care raspunde nevoilor comerciantilor mici si mijlocii de servicii de transport international fiabile, accesibile si eficiente. „Clientii nostri cauta oportunitati de dezvoltare, folosind aceeasi abordare ca a UPS acum cateva decenii – se extind la nivel global”, a declarat Nando Cesarone, presedinte UPS International. „Oportunitatile sunt mai mari in mediul dinamic al comertului international din prezent, piata de comert electronic transfrontalier fiind estimata sa creasca de doua ori mai repede decat cea domestica. Vanzarile online transfrontaliere vor reprezenta 20% din comertul electronic global in 2022.”
Serviciul UPS Economy ofera beneficii companiilor din SUA din segmentul B2C si B2B care doresc sa exporte catre destinatii e-commerce cheie, dar care au asteptat o modalitate mai accesibila de a face livrari internationale. Noul serviciu ofera clientilor mai multa flexibilitate, permitandu-le sa aleaga intre servicii de livrare cu taxele vamale platite sau neplatite, vizibilitate imbunatatita si urmarirea livrarilor prin intermediul UPS.com, precum si confortul si fiabilitatea accesului la reteaua logistica globala a UPS.

Articole similare

Ad