Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dunwell securizeaza 3.000 mp spatii de depozitare pentru distribuitorul local Tellur

Dunwell a intermediat tranzactia prin care compania locala ABN Systems International, ce detine brandul Tellur, integrator si distribuitor de echipamente electronice si accesorii telecom, va ocupa o suprafata de 3.000 m2 in depozitul Otter Distribution din vestul Capitalei, spatiu ce va contribui la evolutia vanzarilor la nivel local si pe pietele externe si va sustine expansiunea internationala a companiei.

Din noul spatiu de depozitare, produsele si accesoriile telecom Tellur vor fi comercializate in magazinele de specialitate sau online, atat local, cat si pe pietele din Europa de Vest, Asia sau Africa. „Tellur se afla intr-o continua expansiune, atat la nivel local, cat si international, motiv pentru care un spatiu de dimensiuni mai mari a fost alegerea fireasca pentru planurile de dezvoltare ale companiei. Am reusit sa identificam cea mai potrivita solutie pentru clientul nostru, ceea ce va contribui din plin la estimarile de crestere de 20% ale business-ului pentru acest an. Sectoarele IT&C si e-commerce reprezinta un pilon important al dezvoltarii spatiilor industriale, inregistrand cresteri ridicate ale cererii de la un an la altul, lucru care ne face sa privim cu optimism dezvoltarea pietei de profil in perioada urmatoare”, a declarat Daniel Cautis, managing partner Dunwell.
Potrivit specialistului Dunwell, din ce in ce mai multi chiriasi isi reloca activitatea din spatii vechi spre unitati de depozitare moderne, care ii ajuta sa isi desfasoare mai bine activitatea si sa le ofere o siguranta sporita si oportunitati viitoare de dezvoltare. „Piata industriala este intr-o continua schimbare si adaptare la noile cerinte, venite atat din partea chiriasilor, care solicita spatii mai sigure, cat si din partea dezvoltatorilor, care pun la dispozitie proiecte in linie cu trendurile globale. Acesta este si motivul pentru care tot mai multi chiriasi decid sa isi reloce activitatea in spatii noi, clasa A, vazand dificultatea in a-si asigura stocurile de marfuri si produse in spatiile vechi, asiguratorii neoferind acoperire in cazul unui incendiu, din cauza lipsei echipamentelor necesare (sprinklere, hidranti etc.). Mai mult decat atat, companiile cu activitate in sfera e-commerce cresc «double-digits» si cauta sa se poata extinde, in viitor, tot mai mult. Realitatea este ca tot mai multi romani cumpara online, de aici si dezvoltarea accelerata a cererii de spatii industriale cu destinatie depozitare“, a mai punctat Daniel Cautis.
In ceea ce priveste suprafetele cautate de chiriasii din domeniul e-commerce, marea majoritate a acestora se uita la depozite cuprinse intre 1.000 si 10.000 m2. „In aceasta categorie vorbim despre chiriasi aflati in plina expansiune, cum este si cazul Tellur, care si-a dublat suprafata de depozitare ocupata anterior. Jucatorii mari, de traditie, cu o dezvoltare rapida in ultimii ani, cauta, de cele mai multe ori, depozite cu suprafete de peste 10.000 mp, ce le pot sustine ritmul accelerat de dezvoltare“, a adaugat Daniel Cautis.
Potrivit Dunwell, in topul celor mai cautate locatii pentru dezvoltare se afla, in continuare, zona de Vest a Bucurestiului, dar cu o orientare tot mai mare spre zona de Nord-Vest si un interes tot mai crescut pentru Nord sau zona de Est a Bucurestiului.
Brandul Tellur a aparut pe piata in anul 2011, fiind detinut de ABN Systems International. Tellur comercializeaza toata gama de accesorii pentru smartphone-uri si tablete, casti audio, conectica, produse Smart Home, echipamentele comercializate fiind compatibile cu cele mai cunoscute branduri, printre care Apple, Huawei, Samsung, Sony, Lenovo, LG, Microsoft si multe altele. Odata cu extinderea spatiului de depozitare, in echipa Tellur vor lucra, in total, 70 de angajati, iar noul centru va contribui la o crestere de aproximativ 20% a afacerilor in acest an. „Mizam pe o evolutie de 20% a business-ului, la 23 milioane de euro, valoare ce va putea fi atinsa ca urmare a dezvoltarii spatiului de depozitare si accesarea unor noi piete internationale. Pe lista noastra se afla tari din Estul Europei, precum Grecia, Cipru, dar si din America de Sud sau Orientul Mijlociu. Parte a planului de expansiune vizeaza atat o consolidare a activitatii pe pietele pe care suntem deja prezenti, cat si analiza unor piete noi, inclusiv SUA“, a punctat George Barbu, CEO Tellur.

Articole similare

Ad